Colt CZ3 Mivec

Gestart door Taxloss, 19 januari 2014, 13:30:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen330

Wij waren toch allemaal in de buurt en hebben het allemaal gezien?! Ik zag deze colt ZONDER schade geparkeerd worden hoor!

Psydan



Citaat van: Beenius op 09 juli 2015, 07:50:39
Je maakt je zaak sterk als je getuigen hebt.

Ik heb vervolgens getuigen opgegeven die gezien hebben dat de auto zonder schade in het parkeervak is gezet die avond en de ochtend met schade terug gevonden is. Ik heb toen alles zonder problemen uitgekeerd gekregen.

Het is een tip, maar wellicht kan het jou zaak over de drempel trekken. Buren die het gezien hebben, vrienden etc.



Citaat van: Taxloss op 01 juli 2015, 13:37:02
Tevens hebben mijn buren getuigd dat zij hebben gezien dat ik mijn auto daar zonder schade heb neergezet en met schade weer terug heb gevonden.

Do not underestimate what you will never understand.

Taxloss

Dat klopt. Mijn buren hebben dat getuigd...
Nu zei het waarborgfonds dat dit niet voldoende is. .Serge moest "bewijzen" dat ik niet met de auto heb gereden.
Dat heeft hij geprobeerd.

Waar was u op het moment van de schade?: In bed naast mijn vrouw

En bij een ander stuk:

De sleutels hebben de gehele nacht aan het haakje gehangen er is niet met de auto gereden.

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Gisteren is er een expert van het waarborgfonds geweest.
Die zei: ze heeft tegen een paal gereden.
De man van de garage heeft hem (naar zijn weten) weten te overtuigen dat dat niet zo is.

De schade is geschat op 3000 euro.

Vandaag ben ik naar Limburg gereden en heb daar diverse onderdelen voor mijn auto gehaald.
Dit alles afgeleverd bij het schadebedrijf. Dan kunnen ze langzaam beginnen....
Spuiten gaat nog even duren. Omdat het bijna bouwvak is.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Kwarkieboy

Tegen een paal gereden...
Te gek voor woorden dat ze je gewoon niet geloven. Ik hoop voor je dat de schade goed gerepareerd wordt en dat je weer plezier kan hebben van je auto !
K11 '95
K11 Aztek '00

Taxloss

Het is nu vooral afwachten wie er gaat betalen. Het waarborgfonds of ik zelf....

Ja ze proberen inderdaad alles om er onder uit te komen. Dus ook zeggen dat je zelf tegen een paal bent gereden. Erg toch....
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Jeroen330

Citaat van: Taxloss op 12 juli 2015, 17:17:14
Het is nu vooral afwachten wie er gaat betalen. Het waarborgfonds of ik zelf....

Ja ze proberen inderdaad alles om er onder uit te komen. Dus ook zeggen dat je zelf tegen een paal bent gereden. Erg toch....

Helaas zullen er ook een hoop gevallen zijn waarbij mensen WEL tegen een paal zijn gereden en dan contact zoeken met het waarborgfonds.. ik zou dan ook hun opmerking naar jou niet te persoonlijk nemen want ik denk dat ze dergelijke opmerkingen als deze altijd wel maken om zelf niet opgelicht te worden.

Desalniettemin hoop ik wel dat het gunstig voor jou uitpakt omdat jij een serieus slachtoffer bent van zinloos-schade-rijden-aan-iemands-auto-zonder-een-briefje-achter-te-laten criminaliteit...

Taxloss

Whaha. Die laagste zin is wel cool!!

Ik begrijp de voorzichtigheid wel van het waarborgfonds. Ook waarom zij doen zoals ze doen. Er zijn genoeg mensen die er misbruik van maken.

Ik ga duimen.. Meer kan ik niet doen
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Milo

Ik zal voor je mee duimen Nicole!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Taxloss

Dat is lief. Dankjewel
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Riesh

Micra Addict

Taxloss

Ook al kramp in de duimpjes?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Riesh

ik ben verder gegaan met mijn grote tenen...
Micra Addict

Milo

Bij mij zit er zelfs al een schaafwondje op m'n duim...

(of was dat nou van de kaasschaaf..?)
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)