Co's Micra back to basic

Gestart door Conodihno, 20 januari 2014, 14:02:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeSprouT

Citaat van: Riesh op 27 april 2014, 19:13:50
goed bezig Co.

Mischien heeft Spruitje nog wel een setje verlagingsveren over binnenkort, scheelt weer knaken.

Jup 35mm verlagingsveren van FK, laat je wel weten als ik ze beschikbaar heb, komt ook te koop topic denk.
Love the potiential

Conodihno

Op de valreep vanavond werden de raamwindschermpjes nog even gebracht en natuurlijk gelijk erop. Dus zover:

Short shifter
Zijwindschermen
Smoke knipperlichten
Micrafanclub nummerplaathouders
Blauw ledlampje in hemelverlichting
Sopje en wax tlc

Nu nog even wachten op de kunsten van Piet voor de veerpootbruggen ;)

Pica



Ik zal als het zover is wel een oproepje plaatsen voor veren en dempers of de te koop sectie in de gaten houden.

Milo

Goed bezig geweest zie ik! O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thieme

Micravirus FTW ^^
Gaat de goede kant op

Leo

wauw dit word een mooie micra

riesh kun je ook bij gt-cupline 4 losse sport dempers bestellen ???
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Conodihno

Thanks y'all!

Ik ben er blij mee, nu moet ik wel zeggen dat je op de foto's nooit het deuken en krassen festijn ziet ;) En inderdaad Thieme, klein beetje micra virus.

Riesh

Citaat van: xleonl op 27 april 2014, 22:47:49
wauw dit word een mooie micra

riesh kun je ook bij gt-cupline 4 losse sport dempers bestellen ???

yep dat kan
Micra Addict

Conodihno

Vandaag weer een dingetje gedaan:

Nieuwe plek gezocht als beker-houder, bleek uiteindelijk niet praktisch...



Van ReSp4wN (nogmaals dank) heb ik vervolgens een aantal blauwe en witte ledjes gekregen en met de How To naast me aan de slag gegaan met het volgende resultaat...



Km stand display heb ik even zo gelaten. Kwam 1 blauwe te kort en de witte verscheen als een directe witte stip ipv een egaal display. 

Tevens een veertje gekocht voor onder de pook, sprietje voor op het dak en besloten om met een collega volgende maand de micra te gaan voorzien van verse sapjes,filtertjes,remblokjes etc. Kan ik daar ook met mn neus bovenop gaan staan.

Tot zover,

Riesh

tellerbakje ziet er goed uit zo.
Micra Addict

Conodihno


Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

ziet er goed uit :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

SA053

Ik heb net je Comments vanaf het begin gelezen, en ik ben het ondertussen ook al gewend, laats had ik die van mij geparkeerd. Kom ik terug zit er een deuk in van 3 vuisten breed onder mijn achterruit. Ik heb de bekleding gelift en geprobeerd eruit te halen, het ging in een keer goed. Hij is niet volledig hersteld maar van een meter zie je niks. Ik werd er helemaal gek van! volgende ochten kom ik terug heeft er een sukkel zijn door belagelijk wijd open gedaan en heb ik een dikke kras in her midden van mijn Deur.
Maar je went er aan  :'(

Conodihno

Citaat van: SA053 op 30 april 2014, 01:32:14
Ik heb net je Comments vanaf het begin gelezen, en ik ben het ondertussen ook al gewend, laats had ik die van mij geparkeerd. Kom ik terug zit er een deuk in van 3 vuisten breed onder mijn achterruit. Ik heb de bekleding gelift en geprobeerd eruit te halen, het ging in een keer goed. Hij is niet volledig hersteld maar van een meter zie je niks. Ik werd er helemaal gek van! volgende ochten kom ik terug heeft er een sukkel zijn door belagelijk wijd open gedaan en heb ik een dikke kras in her midden van mijn Deur.
Maar je went er aan  :'(

Yup that sucks!
Ik wil me nog een keer gaan verdiepen in het polijsten enzo om te kijken of ik sommige dingen weg kan krijgen  of niet natuurlijk. Verder kan je er gewoon niets aan doen als andere het nodig vinden om een LEO (lomp en onbehouwen) te zijn en jouw auto daarin mee te nemen.  En buiten dat, auto is 15 jaar oud en heeft nu eenmaal zijn deukjes en krasjes.

Bunny

bij de km en dag teller kan je het ledje ook opschuren. Geeft het geen stip

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic