Co's Micra back to basic

Gestart door Conodihno, 20 januari 2014, 14:02:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thieme


chiba_kun


ReSp4wN

Dat was snel binnen  ;D

TeSprouT

Love the potiential

Conodihno

Citaat van: ReSp4wN op 30 april 2014, 10:19:32
Dat was snel binnen  ;D

Altijd lekker als de post meewerkt he!

Riesh

mag ook wel een keer, ik had laatst een brief die er 10 dagen over deed
Micra Addict

Roadrunner

Wederom goed bezig. Op de 1 of andere manier heb ik nog steeds de lampjes in m'n tellerbak niet vervangen :-X
Ook maar 'ns doen.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

MaStErTuNeR Q

Citaat van: Conodihno op 30 april 2014, 06:47:02
Citaat van: SA053 op 30 april 2014, 01:32:14
Ik heb net je Comments vanaf het begin gelezen, en ik ben het ondertussen ook al gewend, laats had ik die van mij geparkeerd. Kom ik terug zit er een deuk in van 3 vuisten breed onder mijn achterruit. Ik heb de bekleding gelift en geprobeerd eruit te halen, het ging in een keer goed. Hij is niet volledig hersteld maar van een meter zie je niks. Ik werd er helemaal gek van! volgende ochten kom ik terug heeft er een sukkel zijn door belagelijk wijd open gedaan en heb ik een dikke kras in her midden van mijn Deur.
Maar je went er aan  :'(

Yup that sucks!
Ik wil me nog een keer gaan verdiepen in het polijsten enzo om te kijken of ik sommige dingen weg kan krijgen  of niet natuurlijk. Verder kan je er gewoon niets aan doen als andere het nodig vinden om een LEO (lomp en onbehouwen) te zijn en jouw auto daarin mee te nemen.  En buiten dat, auto is 15 jaar oud en heeft nu eenmaal zijn deukjes en krasjes.


leo !!!!!!!!

Conodihno

Thanks voor de tip Bunny, en MTQ ik wist dat die ging komen  :D

Leo

Citaat van: MaStErTuNeR Q op 30 april 2014, 14:02:41
om een LEO (lomp en onbehouwen) te zijn
leo !!!!!!!!
[/quote]

;D feels good to be Leo :P
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Conodihno

Hmmm zwaar te twijfelen over die armsteun op buyee... Veiling bijna afgelopen. Weet alleen niet waar ik allemaal rekening mee moet houden en hoe de kosten gaan oplopen. Iemand een idee?

thieme

#146
ligt aan de bidding service die je gebruikt, de verzendkosten van Japan naar hier en eventuele invoerrechten die je moet betalen
Edit: geloof dat invoerkosten ergens in de 30% liggen van de waarde die op het pakket wordt gezet: 21% btw en dan nog procenten invoer, voor autoonderdelen lag dat de laatste keer dat ik iets uit Japan heb laten overkomen op ongeveer 12%

Conodihno

Bidding service... Ok eerst maar eens goed kijken voordat ik abrupt ergens aan begin...

thieme

Buyee is de biddingservice want je koopt het eigenlijk van yahoo auctions ;)

Conodihno

Ok, thanks. Ga me op m'n gemakkie wel eens verdiepen in de materie.