Co's Micra back to basic

Gestart door Conodihno, 20 januari 2014, 14:02:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Riesh

mooi compact wooferkistje met die Kicker Comp erin.
hebbie die xplof nu onder de stoel liggen ?
Micra Addict

Kwarkieboy

Jup.
Is in mijn ogen de beste plek als je nog ruimte wilt over houden in de kofferbak :-)
K11 '95
K11 Aztek '00

Riesh

helemaal mee eens, daarom heb ik het bij Martin ook zo gedaan.
als het mkoet kan je de subkist er nog uithalen en zit de amp niet in de weg
Micra Addict

chiba_kun

Ik heb geen verstand van audio, maar ik zie wel dat het er netjes uitziet. Job well done!

PW-performance

Netjes erin gemaakt hoor. En een goed stuk muziek is altijd goed voor onderweg.
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Conodihno

Het is inderdaad een lief klein subje die voor mijn gevoel nog best hard kan spelen. Heb de boel al aardig zachter gezet. Nu nog ff bekijken of met een andere radio de brom/plop over is als het volume van 1 naar 0 gaat. Mark had het erover dat de interne massa van de radio een issue kon zijn? Verder zit alles goed aangesloten etc.

Kwarkieboy


Citaat van: Conodihno op 11 mei 2014, 10:03:38
Het is inderdaad een lief klein subje die voor mijn gevoel nog best hard kan spelen. Heb de boel al aardig zachter gezet. Nu nog ff bekijken of met een andere radio de brom/plop over is als het volume van 1 naar 0 gaat. Mark had het erover dat de interne massa van de radio een issue kon zijn? Verder zit alles goed aangesloten etc.

Riesh ??
Gaat om een Pioneer. Volgens mij is dat een bekend probleem
K11 '95
K11 Aztek '00

Joery-Joery

Citaat van: Conodihno op 11 mei 2014, 10:03:38