Co's Micra back to basic

Gestart door Conodihno, 20 januari 2014, 14:02:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leo

Ik zou voor nieuwe veren en sport schokdempers gaan. Ben je meteen van het probleem af :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Conodihno

Kan ik met de cupline set en pw panhard dan met mijn huidige bandenmaat  nog doorrijden na het verwijderen van de verbreders? En dan in de toekomst iets smallere banden aanschaffen?


Leo

#242
je kunt dan doorrijden met je huidige banden maat EN je verbreders :)

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Conodihno

Dan loop ik me, even afgezien van het financiƫle aspect, weer druk te maken om niet al teveel... Dan moet ik dus opzoek naar onderdelen want zo doorrijden is een biatch!

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Conodihno

Bedankt allemaal voor de input en ik ga morgen even Riesh vragen wat hij voor me kan betekenen :mfc:

Conodihno

Kleine update: GT Cupline setje staat in de bestelling en ook de panhard natuurlijk van PW performance :)

Vandaag ook de vbp boven en onder binnengekregen. Boven zit er al op. Die onder moet ik ff kijken waar die moet :) en hoe dat moet :) NoObie modus haha

Psydan

Nice man! Echt goed bezig! Maar misschien had je beter kunnen wachten tot je alles binnen had, want na het plaatsen van een vpb moet je ook weer uitlijnen.
Do not underestimate what you will never understand.

Leo

na het plaatsen van een vpb hoef je je auto niet uit te lijnen hoor ;D

hoofdzakelijk hoeft dat alleen na verlagen :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Conodihno

Het gaat allemaal iets harder dan in de planning stond. Ben eigelijk hierna ook wel ff klaar denk ik. Gewoon het forum tijdelijk verlaten en niet meer verder in de verleiding gebracht worden :-)
Moet wel zeggen dat ik behoorlijk nieuwschierig ben naar het rijgedrag met die dempers/veren en bruggen samen.

Als alles eronder zit kan ik altijd nog wel even de boel laten uitlijnen en zo weer prettig verder tuffen.

Taxloss

Je bent inderdaad goed bezig zeg. Nice!!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Leo

Je gaat als een speer ;)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme

Once you go low ... ;)
Maar gaat lekker Cono als ik jou was zou ik wel proberen nog een bloemetje voor de vrouw te kopen :P

chiba_kun

Citaat van: thieme op 31 mei 2014, 10:02:54
Maar gaat lekker Cono als ik jou was zou ik wel proberen nog een bloemetje voor de vrouw te kopen :P

@Thieme: Weet je wat dat kost. ;) ;)

Hahaha! Nee, dat lijkt mij een goed idee om te doen Marco. :)

TeSprouT

Zeker goed bezig, je zal het verschil wel gaan merken als alles erop zit! O0
Love the potiential