Co's Micra back to basic

Gestart door Conodihno, 20 januari 2014, 14:02:11

Vorige topic - Volgende topic

Dinky

Ziet er gaaf uit zo!
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

TeSprouT

Staat goed die verlaging! Top werk weer van Riesh!
Love the potiential

Leo

staat super zo O0, heb je overigens gewoon 195/45/15 banden ?

je wielkast is nu netjes gevuld :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Conodihno

Thanks y'all! Zitten nu 195/50/15 onder. Als deze op zijn komen er smallere onder denk ik.

Leo

aha ik had al zn vermoeden, zolang het niet meer aanloopt als vrouw en kinderen er ook inzitten zijn deze banden prima :)

je kunt altijd nog platter (195/45/15)
of smaller (175/50/15)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

chiba_kun

Riesh topper!

Ziet er netjes uit Marco. :)

Riesh

Citaat van: xleonl op 22 juni 2014, 23:15:17
aha ik had al zn vermoeden, zolang het niet meer aanloopt als vrouw en kinderen er ook inzitten zijn deze banden prima :)

of smaller (175/50/15)

Hadden we ook al besproken, ik zou gaan voor 175/50/15
Dat is smaller (benzineverbruik, minder kans op aanlopen met inveren etc) en iets lager waardoor de wielen de originele omtrek weer hebben
Micra Addict

Conodihno

Klopt, eerst deze ff op rijden en dan uitkijken naar nieuwe smallere bandjes. Zat vanochtend aan de voorkant nog even in m'n wielkast/verbreder ,ging ook wel ff behoorlijk lomp een hobbelige bocht in ;) Dat krijg je als je Micra kart achtige eigenschappen gaat krijgen haha.

Kwarkieboy

Citaat van: Conodihno op 23 juni 2014, 13:40:31
Klopt, eerst deze ff op rijden en dan uitkijken naar nieuwe smallere bandjes. Zat vanochtend aan de voorkant nog even in m'n wielkast/verbreder ,ging ook wel ff behoorlijk lomp een hobbelige bocht in ;) Dat krijg je als je Micra kart achtige eigenschappen gaat krijgen haha.

Dat juist zo leuk aan een micra.
Iets stuggere vering met brede bandjes, goede combinatie :D
K11 '95
K11 Aztek '00

Roadrunner

Ziet er goed uit hoor Co! Gelijk een enorm verschil O0
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

ex streetlegal micra

Citaat van: Riesh op 23 juni 2014, 13:20:46
Citaat van: xleonl op 22 juni 2014, 23:15:17

of smaller (175/50/15)

Hadden we ook al besproken, ik zou gaan voor 175/50/15
Dat is smaller (benzineverbruik, minder kans op aanlopen met inveren etc) en iets lager waardoor de wielen de originele omtrek weer hebben

als iets hoger geen probleem is
http://www.micrafanclub.nl/index.php?topic=16285.0  ::)
If it has tires or tits
You're gonna have problems with it !

Conodihno

Nog niet, eerst de huidige ff oprijden :)

Taxloss

Ziet er heel netjes uit
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Conodihno

Thanks! Ben er blij mee zo. Volgende stappen zijn echt maar dan ook echt later aan de beurt en dat zijn onderhouds dingetjes. Gatenkaas voorbalk, wie kent hem niet :)

Conodihno

Stuur staat weer recht en rijdt weer goed voor prima!
Gisteravond nog even wezen stoeien met dat blikke plaatje in de achterklep. Zit tijdelijk even een stukje antislip mat tussen wat ik nog had liggen. Dat i.c.m. de achterklep die wat strakker sluit door Riesh, zijn de meeste irri rammeltjes verdwenen. Ooit komt hier wel een nette oplossing voor.

Sinds de paar maanden dat ik hem heb is ie optisch wat leuker geworden, netjes zn beurtje gegeven,wat dichter bij de grond komen te staan,wat verstevigingen aangebracht en heb ik voor lange tijd een leuk auto'tje.
Wil nog even benadrukken dat ik dit niet zonder de hulp van dit forum en zijn leden had kunnen doen met mijn kennis niveau en 2 linkerhanden! Heren en dame heel erg bedankt!!!  :mfc: FTW!

En zojuist binnen gekregen, 15cm of pure pleasure ;)