Co's Micra back to basic

Gestart door Conodihno, 20 januari 2014, 14:02:11

Vorige topic - Volgende topic

thieme

Indeed :mfc: FTW!
en nu vaker naar meets hamburgers komen bakken :P

Leo

die pook blijft gaaf :D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Conodihno

De meningen lopen wat uiteen :) schakelen gaat iig prima. Kan niet wachten tot het donker is!

Pluis

Citaat van: Conodihno op 27 juni 2014, 20:06:13
De meningen lopen wat uiteen :) schakelen gaat iig prima. Kan niet wachten tot het donker is!
Ramen zwart spuiten.

Dinky

Wauw wat een vibo... nice
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Taxloss

Whahahaha lachen zeg die pook!!!
Wel beetje kermis maarrrrrr wel origineel!
Ik vind het leuk
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Conodihno

Topic is een beetje doods maar als er niets te vermelden valt, dan maar het volgende:

Caravan verkocht en Tent gekocht en past prima in de Micra samen met luchtbedden,picknick tafel,slaapzaken etc.

Ander pookje gekocht omdat dildo gebarsten was.

Dit trof ik aan tussen hitteschild en pijp aan de voorzijde.... Rammelt nu nog steeds wat maar weet ik nog niet. Zal nog wel iets loszitten...

Ow en de wasmachine ging kaduuk nadat we eerder al de rest van het witgoed moesten vervangen dus de update pot voorlopig op slot.

Rond november overwegen om de frontbalk te laten lassen of vervangen, de vpb onder laten plaatsen. Laten omdat de bouten doorgeslepen moeten worden en vervolgens de draagarmrubbers vervangen etc en dat kan ik toch echt niet zelf. Daar zoek ik nog een adresje voor

Verder heb ik zin in 31- 08 om een setje hamburgers te bakken en iedereen weer ff te zien.

Tot zover...

Beenius

Balen. 1 komt nooit alleen, helaas.

Maar wel een dikke tent zeg. ik ben niet van het kamperen maar hier heb je, wed ik, toch zat ruimte in. ;)  Bijna een garage voor de Micra zelf!

ReSp4wN

Dat is toch ook wel een mooie sleuteltent of nie?  ;D

Conodihno

Inderdaad mooie garage/sleutel tent. Nu nog gereedschap,kennis en een brug en ik kom er wel...

Riesh

kennissen heb je genoeg hier op dit forum :P
Micra Addict

Pluis

Citaat van: Riesh op 04 augustus 2014, 21:43:55
kennissen heb je genoeg hier op dit forum :P
Dat is het grote probleem van dit forum. Teveel kennissen met teveel leuke ideetjes die je een godsvermogen kosten om alles uit te voeren ja.. ;).

Luuukske

Citaat van: Pluis op 05 augustus 2014, 08:14:31
Dat is het grote probleem van dit forum. Teveel kennissen met teveel leuke ideetjes die je een godsvermogen kosten om alles uit te voeren ja.. ;).

Een godsvermogen valt opzich ook wel mee, iedereen heeft zo wel z'n tips en tricks of iets te verkopen! Goed in de gaten houden:)

Conodihno

Ik wil m'n hemel verwijderen om te kijken waar de lekkage vandaan komt maar zit met een paar vragen.

Hoe krijg ik gedeelte eraf van mijn open dakje? En daar bedoel ik de slinger mee enzo. Ook weet ik ff niet hoe de handgrepen eraf moeten. Mocht iemand een idee hebben graag! Wil het weekend kijken of ik dat ding eraf kan krijgen.

Alvast thanks

MartinAir

Mijn gok is dat de handslinger op dezelfde manier vast zit als de slinger van niet elektrische ramen.

Dus met een klipje/veertje dat om de as van de slinger vast zit en de slinger op zijn plek houd. Ik gok dat als je die verwijderd hebt je meer beeld hebt hoe de rest van dat onderdeel los te halen.
Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.