Micra Dwarfnl

Gestart door Dwarfnl, 16 maart 2014, 13:25:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Dwarfnl

vandaag nog een een kleine update voor de mist lampen

nu nog allen wachten tot dat hb4 led lampen binnen zijn

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

MaStErTuNeR Q

Je had die van een "derde facelift " moeten hebben man dan heb je die nieuwere type hendels

Marnik

Citaat van: MaStErTuNeR Q op 05 augustus 2014, 18:20:25
Je had die van een "derde facelift " moeten hebben man dan heb je die nieuwere type hendels
DIE HEB IK :D

Riesh

Citaat van: MaStErTuNeR Q op 05 augustus 2014, 18:20:25
Je had die van een "derde facelift " moeten hebben man dan heb je die nieuwere type hendels

Die zijn volgens mij alleen geleverd op het 2002 model.
Micra Addict

Dwarfnl

mijn micra kom uit 2002 maar ze zaten  er bij mij niet op.

Marnik

Citaat van: Dwarfnl op 05 augustus 2014, 20:41:02
mijn micra kom uit 2002 maar ze zaten  er bij mij niet op.
Ja maar ik denk dat je de ''3de facelift'' niet heb. Mijne is ook paar maanden jonger.

Dwarfnl

had al een poosje last van olie lek dus vandaag maar eens wezen kijken waar het vandaan kwam had het volgende gevonden




Dwarfnl

ben naar de aoc in goes geweest hebben ze de verkeerde pakking in het systeem staan en de juiste zou bij hun €130,- kosten vind ik nog al veel dus maar even via winparts de juiste bestelt voor maar €22,-  met verzendkosten vind het nog al een verscheel maar moet nu 4 dagen wachten en zit nu met een kapotte pakking    :-\ :-\ :'(

ReSp4wN

Je zou vloeibare pakking kunnen halen, en deze pakking nog gebruiken in combinatie met die vloeibare pakking

Aan de andere kant voor 4 dagen..

van der peijl heb dat soort dingen ook wel trouwens, mischien goedkoper dan aoc?
maar dat weet ik niet zeker

Dwarfnl

ik heb toen ik bij de aoc was een vloeibare pakking mee genomen. en ben net klaar met het terug plaatsen van de oude pakking samen met de vloeibare pakking dus kan nu gewoon rijden en hoeve nu allen nog maar te wachten op de nieuwe pakking. maar bedankt voor de tip in ieder geval

Taxloss

AOC is bij ons een school :)
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Leo

zelfde probleem gehad na het (verkeerd) plaatsen van een nieuwe pakking,
daarna gerepareerd met vloeibare pakking en sinds dien geen lekkage meer :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Dwarfnl

vandaag de micra weer opgehaald bij de garage met mij nieuwe trekhaak er onder. :) :)
voor

na


thieme

Sjonge jonge mooie oprit en garage en brengt ie zijn auto weg voor een trekhaakje :P
Ziet er goed uit hoor ;) Gebruik je hem veel?