Mijn rode K11 (Jo_Chef)

Gestart door Jo_Chef, 08 april 2014, 02:50:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PW-performance

Welkom hier. Leuke micra  O0
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Marcooled_79

Welkom, en weer een MCM liefhebber er bij O0. Veel plezier met je Micra, sieht gut aus!

Jo_Chef

Bedankt allemaal! Ik had eigenlijk niet zoveel reacties verwacht, maar goed te zien dat jullie zo actief zijn, echt top!


Beenius

zo zo! Als ik dat zo zie mogen ze witte stalen velgen ook wel standaard op de markt brengen :D  staat goed!

Roadrunner

Smoelt goed, wit onder rood O0
En welkom natuurlijk.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

Jo_Chef

Helaas heb ik voor de fans van de witte staaltjes slecht nieuws. Namelijk mijn vriendin heeft de auto overgenomen omdat ik mijn eigen k11 project ga beginnen maar een voorwaarde was dat ze zwarte stalen velgen wilde met wieldoppen. Ondertussen heb ik dat al gedaan en het resultaat is degelijk geworden, fotos volgen. Verder heb ik net een wagner 550 besteld omdat we volgende week haar micra gaan plastidippen in het gun metal grey.

Dan wilde ik nog vragen bij welk board ik moet zijn voor vragen over het tunen van een k11 1.3 ik heb namelijk helemaal de smaak te pakken en ik zou ontzettend graag een 1.3 willen tunen naar de 100pk.

Tot slot hebben we nog een kleine actieve subwoofer (mtx rt8pt) ingebouwd. Klinkt stukken beter!


Leo

#21
oeh gun metal grey plastidip dat is wel gaaf O0

voor motorische tuning zul je als eerste een janspeed 4-2-1 uitlaatspruitstuk moeten vinden daar zit de meeste winst in.

laat de foto's maar komen :)

EDIT:neem hier maar eens een kijkje
http://www.humphrisoxford.co.uk/rally/
http://www.larkspeed.com/index.pl?c=JANSPEEDNISSAN&s=category


Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Dinky

Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

Psydan

Spaghetti spruitstuk, snellere nokkenassen, cold air intake, andere einddemper.
Do not underestimate what you will never understand.

Jo_Chef

#24
@ Xleonl
Bedankt! Wat een super website, deze heb ik zelf niet kunnen vinden. Janspeed is ook een van de betere merken heb ik begrepen.

@Psydan
De nokkenassen heb ik nog niet kunnen vinden online, maar omdat de micra een twincam heeft schijnt die nokkenas tune wel prijzig te zijn begreep ik. Teven herken ik je plaatje van autoscout24, daar stond je micra volgens mij te koop met ook een waslijst aan modificaties. Toen ik em zag dacht ik, dat wil ik ook  O0

edit: Whoops ik ben vergeten te vragen hoe ik aan een nismo demper kom. Ik heb er namelijk 1 gezien op ebay maar die is gebruikt dus ik vertrouw de staat niet helemaal van het product. Iemand tips toevallig?

Jo_Chef

#25
Nou ik heb de smaak te pakken hoor! Net even een kleine foto shoot gedaan met de micra.

Ik heb hem express niet gewassen en schoongemaakt want in deze staat verkeerd hij het meeste. Toch moet ik zeggen, ik ben een hobby poetser en dit is mijn 1e keer dat ik fotos maak van een auto die niet van te voren gepoetst is.

Onze k11 in volle glorie :








Joery-Joery

Ziet er toch erg netjes uit hoor, ook een foto van de sub ben wel benieuwd!

Leo

leuke micra O0

nismo spullen laten forumleden regelmatig overkomen uit japan via buyee
dit is een voorbeeld advertentie, en een Z10 is de eerste kube maar die past volgens mij ook op een k11
http://www.buyee.jp/item/yahoo/auction/v342849620

nokkenassen zijn erg schaars geworden. je kunt wel al beginnen met een openluchtfilter en een 1.5 TB :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme

Nette auto
en oja er staat volgensmij nergens een disclaimer dus bij deze: Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor het autovirus wat hier ronddoold :P

Jo_Chef

Goed gezegd, het micravirus is eigenlijk best gaaf om te hebben !
btw die website buyee, is die demper nou serieus 30 euro omgerekend? Website ziet er goed uit trouwens, staat nu in mijn favorieten balk. Verder schaam ik me vreselijk voor de kofferbak, en ja de sub kabels zijn niet weggewerkt want ik neem de sub mee naar de volgende micra. Laten we het gewoon JDM noemen  ::)