De kleine Godzilla van Riesh

Gestart door Riesh, 09 april 2014, 19:13:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marnik


smeck

Mooi klote man...
Succes met het vinden van een nieuwe baan/financierder van de hobby
what's that...can't hear you over the sound of the scraping!

Riesh

Niet vandaag maar afgelopen vrijdag alweer:

Te horen gekregen dat ik ondanks de reorganisatie toch mijn baan kan blijven behouden.
de letterlijke woorden waren : 'we willen jou niet kwijt'   , dus er is weer rust in de tent.

Nu was ik al bezig om onderdelen etc te verkopen van mijn groene project en ik heb besloten hiermee ook gewoon door te gaan. De kleine godzilla is ook zo goed als verkocht. Aan wie laat ik nog even in het midden (dat zal diegene zelf wel bekend maken), maar hij blijft in ieder geval binnen de club.

Ik zal komend jaar ook heel wat minder meetings gaan bezoeken en ook mijn werk voor "car audio for beginners" zal op een laag pitje komen te staan. De reden: ik wil meer tijd aan mijn gezin besteden

Uiteraard blijven we natuurlijk wel MICRA  rijden, we hebben de blauwe 5deurs nog :)

Ik zal dit topic nog niet sluiten zodat de (toekomstige)  nieuwe eigenaar, zelf kan beslissen of hij een nieuw topic aanmaakt of hier in verder wil gaan.
Micra Addict

Psydan

Erg goed nieuws dat je je baan mag behouden! En natuurlijk zeer begrijpelijke beslissing dat je meer tijd voor je gezin neemt!
Do not underestimate what you will never understand.

MartinAir

Goed om te horen Riesh!!

Twee maal eigenlijk, werk en gezin  :wave:


Maar mijn nieuwsgierigheid wil toch weten of de aanhanger er nog wel komt  (A)
Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.

TeSprouT

Wow wat een goed nieuws! Goed om te horen dat je baan behouden blijft en tijd voor jezelf en je gezin is uiteraard het belangrijkste. :)

Citaat van: MartinAir op 24 september 2014, 09:14:14
Maar mijn nieuwsgierigheid wil toch weten of de aanhanger er nog wel komt  (A)

Hier ben ik ook wel benieuwd naar ;D
Love the potiential

chiba_kun


Bianca

Wat een rollercoaster zo Riesh!
Maar in ieder geval heel fijn dat je je baan kan houden.
Dat is is niet meer zo vanzelfsprekend tegenwoordig.




Riesh

De aanhanger gaat niet door, die was puur bedoelt als leukigheid achter de groene.
Micra Addict

Jeroen330

Goed nieuws, alleen jammer dat je zo halsoverkop alles te koop hebt gezet..

Marco330

Gefeliciteerd!

Idd jammer dat je je spullen zo snel te koop hebt gezet, maar je moet wel keuzes maken.

Riesh

Het te koop zetten had niet alleen met mijn werk te maken, maar ook met mijn gezin.

anyway, we hebben straks de blauwe nog :P
Micra Addict

Taxloss

Zeker! En je fam is ook belangrijk
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Riesh

Ik kwam er gisteren achter dat de homokineet  linksvoor van de groene aan het kraken is.
Volgende week dinsdag maar even laten vervangen, is wel zo netjes voor de volgende eigenaar.

Ook nog even 4 schokbrekers besteld, degene die ik had bleken toch niet al te best meer.
Micra Addict

Conodihno

Faithfull till the end. Goed bezig!