Goeiemorgen allemaal

Gestart door Markus 1.3 16v, 25 april 2014, 09:00:32

Vorige topic - Volgende topic

lurtz

echt chiptunen kan je een micra niet maar hier weet kwarkmans meer af

veder heb je al wat leuk dingen gedaan zoals je ga15 tb
uitademen js ook belangrijk de gassen moeten ook weer afgevoerd kunnen worden

Dandy

Citaat van: Niels-Micra op 25 april 2014, 11:40:25
Ik denk ik ga even de weg voor je op :P Ik heb even het geluid opgenomen voor je ;)

https://www.youtube.com/watch?v=wrW4MgeioMs
Dat klinkt inderdaad bruut en niet te overdreven geluid :)

Dandy

Citaat van: Markus 1.3 16v op 25 april 2014, 11:32:54
Oh voor dat ik bijna zou vergeten, ik weet niet of het aantal pk's nou zoveel omhoog schiet.(alleen het luchtfilter)
Het motortje kan veel beter ademen, dat merk je en al helemaal i.c.m. wat meer aanpassingen.
Voor al mijn aanpassingen kon je een week vrij nemen en gebeurde er niet zoveel.
Ik zal je eerlijk zeggen dat  de prestaties buitengewoon zijn(zowiezo een toename van het koppel bv van 100km/u naar 130km/u met twee vingers in de neus), nu is het uitademen aan de beurt want daar loop ik nu tegenaan. O0
Ja dat dacht ik al.
un collega van mij heeft me gezegd dat het een combinatie van is namelijk een compleet sport uitlaat systeem met een k&n pakket. Daar zou je wel vermogen uit kunnen halen.
Ik begin aardig benieuwd te worden haha :P

Niels-Micra

Citaat van: Dandy op 25 april 2014, 11:49:24
Ik denk ik ga even de weg voor je op :P Ik heb even het geluid opgenomen voor je ;)

Het is niet te overdreven maar wel een prachtig geluidje om uit zo'n autootje te horen  8) En ik had het toen ik naar meetings ging, toen dachten ze dat er een vet getunede bak aan kwam en toen kwam ik aan rijden in mijn micra :P ze stonden echt vet verbaasd te kijken. Geweldig moment om te zien  ;D

Dandy

Citaat van: Niels-Micra op 25 april 2014, 11:54:31
Citaat van: Dandy op 25 april 2014, 11:49:24

Het is niet te overdreven maar wel een prachtig geluidje om uit zo'n autootje te horen  8) En ik had het toen ik naar meetings ging, toen dachten ze dat er een vet getunede bak aan kwam en toen kwam ik aan rijden in mijn micra :P ze stonden echt vet verbaasd te kijken. Geweldig moment om te zien  ;D
Dat is inderdaad het mooiste dan haha de verbaasde gezichten :) uns un x iets anders dan un golfje gti
Die van mij klinkt nu gewoon nog te lief haha

Markus 1.3 16v

Gaaf! Speelgoed voor de wat oudere jongeren  ;D ;D ;D

Moet je de gezichten zien van de grote jongens op de snelweg  ;D ;D ;D en dan houd ik nog mij gewoon overal aan de maximum snelheid...

O0 O0 O0

Milo

Luchtfilter is leuk, maar performance/pk's win je er niet mee. Hooguit een paar nm koppel.
Ik heb mijne er weer uit gehaald aangezien ik veel snelweg reed/rijdt en dat werd het voor mij redelijk eentonig en storend.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Dandy

Citaat van: Milo op 25 april 2014, 12:37:48
Luchtfilter is leuk, maar performance/pk's win je er niet mee. Hooguit een paar nm koppel.
Ik heb mijne er weer uit gehaald aangezien ik veel snelweg reed/rijdt en dat werd het voor mij redelijk eentonig en storend.
Dan kan ik het me wel voorstellen dat het vervelend word ja.
Scheeld dat ik niet gek veel snelweg rij :P

Markus 1.3 16v

Ik zelf maak ook veel gebruik van de A en de N wegen dus ik kan het mij goed voorstellen.
Betrouwbaarheid staat bij mijn op nummer 1, de rest is een soort van verslaving..

Markus 1.3 16v

VerlindenSLX

They say speed kills. But if you aren't speeding, you aren't living.

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

Micra Addict

Markus 1.3 16v

Schijven plus blokken van een 100nx 1.6/sunny 1.6, remklauwen van een sunny 1.4...en laat dat nou exact dezelfde klauwen van een 100nx 1.6/sunny 1.6 zijn...dat je het weet O0
Schijven en blokken van autopartsonline, blokken perfect passend in de 1.4 klauw! :cheer:

Markus 1.3 16v

Het resultaat..

Eindelijk van dat getril af en nu rustig inremmen  O0