mijn eerste auto. een micra k10 uit 1990

Gestart door ragnartje, 20 mei 2014, 11:01:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

ragnartje

haha. zat al te denken aan volvo 340 stoelen. die zitten ook lekker  8)

Leo

bij zulke afstanden zal je k10 het in de zomer een beetje warm krijgen maar heb zelf verder nooit ergens last van gehad.

en idd zoek een super s stuur en super s stoelen ;)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

ReSp4wN

Citaat van: thieme op 20 mei 2014, 20:34:30
Wij kennen alleen Nissan :P
Nee grapje natuurlijk maar naar mijn weten heeft nog niemand dat echt geprobeerd
Nissan CG13 GA16 en SR20 motoren wel maar het peen hrobleem is gewoon dat de meeste motoren zoveel zwaarder zijn dan het standaard blok dat de wegligging er hard van achteruit gaat.

Moet zeggen dat dirknissan zijn k10 toch heel hard de bocht door gaat met een sr20 en lsd
Ik heb het zelf nog niet kunnen testen omdat mijn vering bal is op het moment.

Denk dat je het op cirquit pas gaat merken als je tot de max door bochten kunt gaan

Als je beetje normaal rijdt verder dan is daar naar mijn mening niet echt hinder van

Zaak Gaap

Nog van harte welkom kerel! Mooie bak, vooral lekker kleurtje  :P


ragnartje

Dankje dankje.het kleurtje is inderdaad mooi. Maar de roest.... daar moet ik nodig wat aan doen... maar dat zien jullie zondag (hoop ik) wel op het japfest. Ik weet over een uurtje of ik meekan  O0

RicK10

Een beetje laat, maar welkom! Mooie K10 heb je  O0

Citaat van: Riesh op 20 mei 2014, 12:31:56
Is naar mijn mening ook het beste blok voor in een k10: meer vermogen zonder al teveel extra gewicht. Het 1.3 blok is ook nog eens vrij eenvoudig richting de 100 pk te krijgen...

Riesh, het mooiste blok voor een K10 is die uit een Super Turbo..  ;) :P

Riesh

Dat is idd het mooiste Rick, maar de 1.3 is het betrouwbaarste :P
Micra Addict

ragnartje

Dit machientje is te koop heren. Dus als men nog een k10 zoekt? Blokje is gereviseerd zoals jullie weten. Prijsidee? Ja zat zelf rond de 500€ te denken aangezien er ook nog nieuwe banden onder gekomen zijn 3500km terug. natuurlijk zijn biedingen welkom!