The Red Flash

Gestart door thieme, 29 mei 2014, 13:33:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Kwarkieboy

Gied bezig !
Lekker knallen met dat ding !
K11 '95
K11 Aztek '00

ParaChris

Straks een kijken hoe ie zich gedraagd tegenover een sr20 micra ;)

thieme

Citaat van: ReSp4wN op 17 november 2014, 11:15:19
Burnouts all the way  ;D
Haha zal me niks verbazen met die standaard wielen die er nu nog onderliggen :D

Ik kijk er wel echt naar uit om erin te rijden is toch een smak geld in gaan zitten maar als ik dit zo hoor dan komt dat wel goed :D
Micrapower O0

Kwarkieboy

Ff een paar wat bredere sloffen zien te vinden !
K11 '95
K11 Aztek '00

thieme

Mwah zet gewoon me velgen over eh 195 breed moet dan wel zat zijn.

Milo

Citaat van: thieme op 17 november 2014, 17:44:17
Mwah zet gewoon me velgen over eh 195 breed moet dan wel zat zijn.

Rood op zwart gaat goed staan!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

PW-performance

Zondag in zwolle te bewonderen??  :)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

thieme

Nee kom nog met de groene naar Zwolle toe. Wil met de rode nog niet teveel rijden omdat het catback gedeelte van de uitlaat nog standaard is. Dus moet nog een keer naar een uitlaatboer en dan spullen gaan overzetten. Dat gaat niet lukken voor zondag.

Bunny



Citaat van: thieme op 17 november 2014, 18:39:37
Nee kom nog met de groene naar Zwolle toe. Wil met de rode nog niet teveel rijden omdat het catback gedeelte van de uitlaat nog standaard is. Dus moet nog een keer naar een uitlaatboer*kuch* Piet *kuch* en dan spullen gaan overzetten. Dat gaat niet lukken voor zondag.


.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

thieme

Haha denk dat Piet + de brandstofkosten om daar te komen al haast even duur zijn als een uitlaatboer in de buurt
Maarja Chris en Bas hebben de auto gebracht is even ontzettend wennen maar het rijdt als een tiet
Niet zo snel als Chris zijn auto waar ik nog een rondje in mee heb mogen rijden maar ik ben erg tevreden met het resultaat en al het werk dat Chris en Bas gedaan hebben nogmaals bedankt!

Joery-Joery

#146
Supergaaf zeg dat je er maar lang plezier van mag hebben!

Maar wat is nu precies het problem dat de cat standaard is? of is het nog een micra kat?

Leo

Dat de uitlaat teveel druk tegenhoud en in het ergste geval de pakkingen er tussrn uit blaast
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jeroen330

Je kan best met de standaard uitlaat rijden.. het kost je alleen wat vermogen..

Wanneer komt de foto sessie?

ParaChris

Als ie maximaal afgesteld staat met zo'n hoge compressie en een freeflow uitlaat, dan zorgt zo'n stock catback en kat veel tegen.. Om te veel druk te vermijden is het voor nu verstandig om niet tot het naadje te gaan ;)