The Red Flash

Gestart door thieme, 29 mei 2014, 13:33:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leo

Uhm 2.25 is groter dan de uitlaat van quincy :P

Maar je kunt er altijd nog extra dempers tussen laten zetten
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Milo

Citaat van: Leo op 26 november 2014, 19:01:04
Uhm 2.25 is groter dan de uitlaat van quincy :P

Maar je kunt er altijd nog extra dempers tussen laten zetten

Huh? Die uitlaat van Quince is toch 4"? Niet 2,25".
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

thieme

Zit een verschil tussen uitlaat en demper uitgang.

Milo

Citaat van: thieme op 26 november 2014, 19:27:39
Zit een verschil tussen uitlaat en demper uitgang.

Oh haha, hadden we het daarover. Sorry xD
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Quincy heeft 2" uitlaat en 4" einddemper
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme

Mijn uitlaat wordt 2.25 inch en einddemper ben ik nog niet over uit maar zal denk ik bescheiden blijven.

thieme

#171
Zo vandaag midagje vrij genomen en even wat klusjes gedaan.
Zijn niet echt heel ver gekomen want het werkte niet allemaal mee. Voorkant is nu verlaagd en aan allebei de kanten de homokineet vervangen. De standaard veren weer teruggezet op de groene auto.
Daarna een hele tijd liggen kloten met de panhard stang. Die krijgen we dus echt niet los met ons huis-tuin-keuken gereedschap.
Auto ziet er nu beetje raar uit voor verlaagd en de goeie velgen terwijl achter nog hoog staat op de 13 inch bandjes.
Heb nu alleen een groot probleem. Ik heb verschrikkelijk veel uitspoor op de voorwielen waarbij ik echt zoiets heb van dat kan toch niet door het verlagen komen. Iemand een idee?

Edit: Linker homokineet is er afgevallen .... wist toch vrij zeker dat ik goed gecontroleerd had of die vast zat >:(
Gereedschap heb ik nu allemaal op mijn werk liggen omdat ik daar in de schuur aan het klussen ben. Dus morgen op de fiets naar werk en hopen dat ik daar even een auto kan lenen om het gereedschap naar huis te brengen of ik kan het wagen om met de groene te rijden.

Leo

Het begin is er. Balen van die homokineet.
Is de groene nu geschorst ? Ivm vervallen apk
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme

Nee moet ik nog doen

ReSp4wN

Is eigenlijk logisch als je je auto verlaagd komen je draagarmen in een andere stand waardoor de stuurstang aan de fusees trekken en dan gaan je wielen in een andere positie staan.

Kan dus best veel schelen.

Homokineten heb ik ook altijd ruzie mee door dat klote veertje op de as :D

Jeroen330

Wanneer post jij nou eens foto's thieme...

thieme

#176
Goeie vraag Jeroen sorry :-[ heb meestal andere dingen aan mijn hoofd zal er zo even een paar trekken :)

Gister vanuit het werk met gereedschap en al naar huis gebracht daarna vanochtend meteen begonnen. Wat blijkt aan allebei de kanten de borgringetjes geknapt...
Heb het nu weer allemaal goed in elkaar zitten en hoop dat het zo blijft.

Ondertussen ook besloten welke demper er onder de auto komt en wel deze
http://www.meganracing.com/product_detail.asp?prodid=390&catid=21
Als het goed is wordt die nu besteld en dan kan er een afspraak gepland worden!

Wat het uitspoor betreft leek dit keer erger dan bij de groene maar zal hem binnenkort laten uitlijnen.

Edit: Homokineten zijn alweer los >:( Enigste wat ik dan kan bedenken is dat het slecht passende knommeldingen zijn ben nu zo pissig. Het is dat ik de auto nodig heb anders had ik hem nu het liefst een week met rust gelaten...
Zometeen maar even de oude homokineten goed proberen schoon te maken en dan nieuw vet en borgringetjes bij de Heuts halen en dan morgen maar weer alles uit elkaar trekken.

Edit2: Ondanks me humeur maar even 3 foto's gemaakt van hoe de auto er nu bij staat.



Leo

Ff doorbijten thieme je bent er bijna

Ziet er al netjes uit zo :)

Als je hem na de winter eens goed gepoetst wilt hebben stuur je maar een appje ;)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

thieme

Borgringetjes verkopen ze dus niet los bij Heuts alleen in combinatie met een nieuwe homokineet en die hadden ze natuurlijk niet op voorraad. Nu maar bij de dealer proberen.
Moraal van het verhaal goedkoop is weer duurkoop volgens mij was het merk van de homokineten iets van ATP mensen in de toekomst zijn gewaarschuwd.

Roadrunner

Ziet er erg goed uit Thieme. Je zult waarschijnlijk nog wel meer van die 'stomme' dingen tegenkomen in het begin.
Aan het eind van de dag heb je toch een unieke bak dacht ik zo. Top O0
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.