Beske's E30 316 & E30 318Is

Gestart door Beske, 10 juli 2014, 11:59:38

Vorige topic - Volgende topic

Beske

.

Milo

Heel mooi man, allemaal erg netjes gedaan en gaaf dat je het zelf kunt!
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Leuk verslag bas. Is een erg gave bmw geworden O0
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Jeroen330

Pluis

chiba_kun

Erg mooi project en write-up. :)

ReSp4wN

;D Met een minigraver, haha vet!

thieme

Ik vond het al een mooie auto om te zien Bas nu ook erg leuk om het verhaal erbij te lezen :)

PW-performance

Mooi hoor. Top dat je veel moeite in de 4-cilinder steekt. De meeste pakken toch de 6-cilinder uit de E36.

www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Psydan

Gaaf man, leuk om te zien dat er zoveel werk in die auto is gestopt!
Do not underestimate what you will never understand.

SA053

Prachtig, en knap dat het je is gelukt om hem knalrood te houden.
Ooit wil ik ook een e21 of een e30 uit duitsland importeren maar, dat komt na mijn studie wel...

Luuukske

Tof om te zien, iemand uit de buurt had ook zo'n project. Van n 318i waar die n 328i blok in had gelepeld.. Ofzo iets..
http://www.youtube.com/watch?v=Fx_HpaxKQb8&sns=em

Die

thom-micra

nette e30!
maat van me heeft een daily e30 325i, sper, powerflex bussen.. rijd super.
zijn in 2 maanden ongeveer 4 setjes banden doorgegaan haha.

ga je ook wel eens haaks?

Riesh

Citaat van: PW-performance op 10 juli 2014, 17:10:49
Mooi hoor. Top dat je veel moeite in de 4-cilinder steekt. De meeste pakken toch de 6-cilinder uit de E36.

Eigenlijk hoort in een E30 geen 6pitter, dat is qua gewicht veel ongunstiger. Het is niet voor n iks dat de E30M3 ook een 4 pitter is...

Ik vind dit ook een schitterende oldskool Bimmer om te zien, met netjes de chromen randjes langs de ramen en niet teveel aftermarket poespas. Me like it a lot
Micra Addict

thom-micra

Citaat van: Riesh op 11 juli 2014, 00:30:31
Citaat van: PW-performance op 10 juli 2014, 17:10:49

Eigenlijk hoort in een E30 geen 6pitter, dat is qua gewicht veel ongunstiger. Het is niet voor n iks dat de E30M3 ook een 4 pitter is...

Ik vind dit ook een schitterende oldskool Bimmer om te zien, met netjes de chromen randjes langs de ramen en niet teveel aftermarket poespas. Me like it a lot
ligt er natuurlijk aan wat je ermee doet
voor driften is een 325 ideaal.

maar als je echt vermogen nodig bent kun je beter s14 nemen