micra k11 super S voor t meisie

Gestart door Jordy2000SRI, 10 augustus 2014, 16:09:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Jordy2000SRI

Aangezien ik al een hele tijd niet meer in het bezit ben van een micra vond ik het toch leuk om dit even te posten. Mn vriendin wilde graag een leuk goedkoop beginners autootje. Wat is dan nog beter als een micra? Dit moest natuurlijk wel iets speciaals zijn vond ik, dus heb ik een mooie super s gekocht met een hoop las en spuitwerk. Verlaagd en wieltjes had hij al. Dus dat zat wel snor. 4 nieuwe bandjes eronder, remleidingen achter vervangen voor zelfgemaakte koperen. Voorfront en dorpels gelast, remus uitlaatje eronder gelast, en bumpertjes opnieuw laten spuiten. Verder het nodige onderhoud uitgevoerd. Het resultaat mag er volgens mij wezen, en voor een meisje wat net haar rijbewijs heeft rijd ze zeker niet voor lul!
Hier wat foto's van het resultaat.




















Misschien als er een keer een leuke meeting is in de buurt kom ik er mee langs, want nu kan ik weer in een micra komen.


Haas en co;D

VerlindenSLX

They say speed kills. But if you aren't speeding, you aren't living.

Dwarfnl


Milo

Leuk man! Micra'tje ziet er érg gaaf uit zo O0
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)


ReSp4wN


Riesh

Micra Addict

PW-performance

www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Marnik


Taxloss

Vind die paarse tellerplaten echt vet
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

chiba_kun

Deze stond al een tijdje mooi te wezen in de showroom bij Lamens. Echt een mooie Micra hoor! Wat een leuke auto voor je vriendin. :)

Jordy2000SRI

Hahaha nou echt heel mooi was hij niet meer hoor Marco, maar nu gelukkig weer wel!
Haas en co;D

chiba_kun

Citaat van: Jordy2000SRI op 11 augustus 2014, 07:52:40
Hahaha nou echt heel mooi was hij niet meer hoor Marco, maar nu gelukkig weer wel!

Banden waren zacht en meer niet toch??? ;) ;)

Ik hoop niet dat je de prijs hebt moet betalen waarvoor die in de showroom stond. ;) :D

Nee maar, mooi dat er weer met de Micra gereden gaat worden en dat deze onder jouw (vriendin) hoede is. :)

Jordy2000SRI

Was het maar zo dat het alleen de bandjes waren. Hij was zo rot als een peer, zelfs in de bodem zaten gaten. Voorfront en dorpels natuurlijk ook helemaal weg. Remleidingen allemaal verrot en de bumpers waren helemaal met een spuitbus gespoten :'(  Dit moest natuurlijk allemaal mooi opgeknapt worden dus heeft uiteindelijk iets meer gekost als ik had gedacht, maar goed dat ik zelf een hoop kan doen. Anders was hij nooit meer gaan rijden denk ik.
Haas en co;D

KenSuperS

joris heeft dat ding weet tot leven gebracht hoor!! 8)

echt een gaaf en fel micratje geworden!!
haas en co.