Co's Micra GX

Gestart door Conodihno, 16 oktober 2014, 10:36:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joery-Joery


Riesh

Micra Addict

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Conodihno


chiba_kun


Conodihno

#155
Ok, een tijdje geen nieuws te melden gehad maar toch wat laten doen.



Motordrager vervangen
Frontbalk vervangen
Ashoes gemaakt
VPB onder van PW Performance geplaatst.



Vorige vorige eigenaar had wat schade gemaakt en daardoor was er toch wel wat krom her en der.



Next up was de motorkap. Booskijkers lassen en logo gaatjes gedicht! Helemaal happy mee :)
Beetje attitude bij m'n boodschappen wagentje.



Omdat die short shifter met rubber condoom een drama is heeft een collega van me een ledere pookhoes gemaakt en heb ik er een 6ball green spot op gezet.
Hopelijk blijft het mooie weer een beetje hangen en heb ik een goede zet gedaan de shrek modus weer om te zetten naar back in black.

Nu rest mij nog de kap naar de spuiter te brengen voor een beetje plamuur en een likje verf. Budget is zoals bij mij altijd niet ruim aanwezig dus misschien volgende maand kijken daarvoor.

Bij Piet ook een lederen oger stuur overgenomen maar deze gaat door naar Kwarkmans zodat zijn leer compleet is.
Piet bedankt voor de inzet!!!
Jeroen bedankt voor de geleverde materialen!!!


Tot zover!

Leo

ziet er goed uit marco, je kunt voor nu ook ff n spuitbusje zwart over het voorstuk van de motorkap doen, dan zit er tenmiste lak op de booskijkers enzo :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

PW-performance

Lekker stoer wagentje zo. Kap nog even strak en in de kleur dan is ie top.
De zomerwielen staan hem goed... O0
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Kwarkieboy

Ziet er goed uit Co !!
K11 '95
K11 Aztek '00

Riesh

Micra Addict

Jeroen330

Lekker bezig! Had hem nog bij Piet zien staan

Marnik

Lekker bezig Co!

Conodihno

Thanks. Merk nu alleen dat nu de auto weer recht is hij best naar rechts wil trekken. Ook bij remmen moet ik het stuur vasthouden omdat ie naar rechts wil. Zou het een kwestie van uitlijnen zijn of moet ik het ergens anders zoeken?

Kwarkieboy

Waarschijnlijk is het een kwestie van uitlijnen idd.
K11 '95
K11 Aztek '00

PW-performance

Ja zal uitlijnen zijn...Heb namelijk je ophanging ook los gehad aan de rechterkant.
Heb het eigenlijk niet echt gemerkt tijdens het proefrijden. Misschien door de wissel naar zomerbanden dat het erger is geworden?
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods