Mijn micra diesel

Gestart door sanderb94, 06 december 2014, 21:09:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sanderb94

Iemand misschien ook een idee wat voor TDI blokjes er nog meer in de micra diesel passen? Of iemand die een site weet waar ik dat op kan zien/vinden?

Riesh

Daar ben ik ook ooit al eens naar op zoek geweest, gaat geen makkelijke opgave worden
Micra Addict

sanderb94


Citaat van: Riesh op 11 december 2014, 00:33:02
Daar ben ik ook ooit al eens naar op zoek geweest, gaat geen makkelijke opgave worden

Nee klopt wel gehoord dat een TDI van een Clio erin past maar ook daar kan ik niks over vinden.. Dus dat word zelf turbo erop bouwen haha...

Woudam

Dit is helaas de enige tu-diesel die er bestaat. Dus er is geen diesel die op de versnellingsbak past. Oftewel, het riedeltje blijft bij elke diesel nagenoeg hetzelfde werk.

8)

Kwarkieboy

Kun je geen turbo kitje kopen voor dit blok of 1 laten maken ? :D
K11 '95
K11 Aztek '00

ReSp4wN


sanderb94

Hahaha ja kan er zelf wel een turbo opmaken dat is het probleem niet maar als er een blok was met wat meer vermogen en met turbo wat zou passen had ik dat liever gedaan haha...

sanderb94

@ReSp4wN ik vind die van mij al genoeg roet haha

En ja ik weet het me uitlaat hangt te laag maar flikkert steeds uit ze rubber vandaar haha

sanderb94

Of een compressor erop of is dat geen optie

Kwarkieboy


Citaat van: sanderb94 op 11 december 2014, 21:09:41
Hahaha ja kan er zelf wel een turbo opmaken dat is het probleem niet maar als er een blok was met wat meer vermogen en met turbo wat zou passen had ik dat liever gedaan haha...

Je kan vast iets pas maken.
Primera 2.0 Td met 90 pk
Of de 2.2 di van de almera/almera tino met 115pk. Beide auto's hebben mijn ouders gehad en zijn leuke blokjes.
K11 '95
K11 Aztek '00

sanderb94


Citaat van: Kwarkieboy op 11 december 2014, 21:17:48

Citaat van: sanderb94 op 11 december 2014, 21:09:41
Hahaha ja kan er zelf wel een turbo opmaken dat is het probleem niet maar als er een blok was met wat meer vermogen en met turbo wat zou passen had ik dat liever gedaan haha...

Je kan vast iets pas maken.
Primera 2.0 Td met 90 pk
Of de 2.2 di van de almera/almera tino met 115pk. Beide auto's hebben mijn ouders gehad en zijn leuke blokjes.


Haha dan word het 2.0TD Maarja had er toen ook voor gekeken maar vond ze nog best prijzig..om dan even een motor swap voor te doen haha

Kwarkieboy

Een turbo kitje maken is ook niet echt goedkoop.
Heb je geen motor code van dit blok ? Zoals de 1.3  GA13de
Misschien dat je dan een soort gelijk blok kunt vinden.
K11 '95
K11 Aztek '00

sanderb94


Citaat van: Kwarkieboy op 11 december 2014, 21:33:07
Een turbo kitje maken is ook niet echt goedkoop.
Heb je geen motor code van dit blok ? Zoals de 1.3  GA13de
Misschien dat je dan een soort gelijk blok kunt vinden.

Had al eBay gekeken voor turbo kit kost  500 dollar dus valt nog mee maar de kwaliteit is meestal niet al te best haha

sanderb94

TD15 is de motorcode dacht ik

Leo

Almera n16 2.2 heeft zn 300n koppel :D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2