Hoofdmenu

im back!

Gestart door nismo1711, 26 maart 2015, 01:46:22

Vorige topic - Volgende topic

nismo1711

na jaren weer terug bij de micra.. en deze x met een originele k10 super s met maar 110dkm op zn teller.. en nieuwe apk voor een jaar!
gelijk voorzien van een paar 13 inch 7j mohag velgen.. verlagings veren zijn in aantocht... en zodra deze binnen zijn gaat de micra naar beneden...

voor de winter wil ik zijn roestplekjes laten aanpakken en gelijk de onderkant alles netjes roest vrij maken ,vooral de dorpels...
rondom alle rubbers (raamrubbers vooral) vervangen of repareren
en niet vergeten.. grote beurt met nieuwe filters olieen enz enz enz..
(als iemand zich geroepen voelt om te helpen)

ik zoek nog naar een paar verstralers cq mistlampen voor in de voorbumper... als je nog wat hebt liggen.. hoor ik het graag!

Because MICRA k10 1.2 Super S

Riesh

He welkom terug, volgens mij zag ik deze nog op marktplaats staan vorige week, prijs leek me best ok
Micra Addict

Milo

Nice! Ziet er goed uit :) Welcome back
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Conodihno

Ken je nog niet maar welkom terug!

MartinAir

Ik ken je ook nog niet, komt vast verandering in of niet?, maar welkom terug!
Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.

ReSp4wN

Super S altijd mooi, welkom terug  O0

Leo

Welkom back.

Velgen zien er goed uit.
Gaat heel dik worden met verlaging. Kan zijn dat je de wielkasten een beetje moet rollen

In welke regio woon je ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

nismo1711

dankje allemaal! leo ik woon in groningen... zaterdag gaan de verlagingsveren eronder.. ik zal dan snel genoeg zien of de wielkasten gerold moeten worden(hoop van niet) wel moet ik de wielkasten aanpakken op roest plekjes

Milo

Ik denk dat dat met 13" niet nodig is. Zeker niet met deze velgjes, gezien ze niet zo breed zijn oid.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Jeroen330

PW-performance

Welkom. Leuke micra hoor.. 8)
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Leo

Citaat van: nismo1711 op 26 maart 2015, 14:06:21
dankje allemaal! leo ik woon in groningen... zaterdag gaan de verlagingsveren eronder.. ik zal dan snel genoeg zien of de wielkasten gerold moeten worden(hoop van niet) wel moet ik de wielkasten aanpakken op roest plekjes

groningen als je wat hulp nodig hebt kun je altijd langs piet gaan in drachten, die weet wel raad met roest :)

ik heb bij mijn k10 alleen de wielkasten achter moeten rollen toen ik 7J velgen monteerde (wel 14'')
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Dinky

Welcome back.
Mooie k10
Nissan Cube Z12
Nissan Micra K12
Volvo S60 Exclusive Edition
Nissan Primera P11-144
Nissan Almera N16
Nissan Almera N15
Nissan Sunny N14
Nissan Sunny N13
Nissan Sunny B11

Liever een tweedehands Japanse, dan een nieuwe Franse.

nismo1711

dankje dinky! welke piet in drachten leo

Leo

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2