I'am back, met een K11

Gestart door Gekke Gerritje, 29 april 2015, 23:54:22

Vorige topic - Volgende topic

MartinAir

Dat zal het knopje zijn Idd. Wellicht iets te flexibel geworden door het warme weer.

Ook al is je airco stuk kun je normaal namelijk nogsteeds het knopje indrukken
Monsterlijk aanwezig (A)
Wanneer het goedschiks niet wil lukken, dan maar nog een keertje.

Milo

Citaat van: Riesh op 05 juni 2015, 20:20:04
dat hoort niet, lampje is trouwens wel slecht zichtbaar vind ik

Lampje vervangen door een LEDje (ben ff de juist naam/maat kwijt, staat miss nog wel ergens in mn topic) maar dit maakt het vele malen makkelijker zichtbaar.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Riesh

stond al op de todo list :P
Micra Addict

Gekke Gerritje

Moet ik maar eens doen maar op zich is het blauwe lampje wel aardig te zien.

Heb trouwens nu 160 km gereden en het wijzertje staat nog boven het bovenste dunne streepje, eens kijken hoeveel er woensdagochtend in gaat.

chiba_kun

Het is al een tijdje stil omtrent deze Micra. Hoe gaat het ermee?

Gekke Gerritje

Gaat top!!!

Originele cvt olie op de kop getikt om eens een keer te vervangen maar ze schakelt nu nog best lekker.

Oh ja, airco doet het wel maar moet nodig gevuld worden en het knopje werkt alleen als je het langzaam indrukt, als je het snel doet springt ze terug.

Micra rijdt echt als een klasse groter en inderdaad zo'n 1 op 15.

Gekke Gerritje

Heb er van de week 4 originele Nissan/NGK platina bougies in  :)gemikt en verdomd, ze loopt nog mooier. :)

chiba_kun

Citaat van: Gekke Gerritje op 05 augustus 2015, 05:06:27
Heb er van de week 4 originele Nissan/NGK platina bougies in  :)gemikt en verdomd, ze loopt nog mooier. :)

Haha! Mooi is dat he. :)

Riesh

NGK Platina - welk type nr ?

Die originele Nissan/Bosch dingen bevallen me niet
Micra Addict

Gekke Gerritje

Eh, weet niet, Nissan doosjes zijn al met het vuil mee.

Maar deze zijn van NGK, staat op de bougie en de doosjes zijn grijs en van Nissan

Gekke Gerritje

Zo, voor van de winter de velgen met mooie Snowtrac's 3 in de schuur gemikt.

Nu vraag ik me af of er achter het knopje van de koplamphoogteverstelling verlichting hoort te zitten en of er een dashboardlampje is voor de mistlampen aan de voorzijde.

Leo

koplampverstelling heeft bij mij geen verlichting.
mistlampen voorzijde hebben ook geen lampje in het dash :)
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Gekke Gerritje

Nou, dat is dan mooi want dan is er niks stuk.

Milo

Exact wat Leo zegt, daar heb ik me ook heel lang zorgen om gemaakt gezien ze daar wat lastig over deden bij APK.
Maar het schijnt dat er alleen een lampje gaat branden bij je ACHTERmistlamp (alstie aan staat ofc).
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Gekke Gerritje

Mijn mistachterlicht heb ik nog nooit aan gehad want als het zo mistig is ga ik wel ergens een tukkie doen. Ik ken uit de scheepvaart de term dikke mist maar al te goed en dan hebben we nog radar ook.

Wat anders, waar kan ik een heel net buiten temperatuurmetertje scoren en wat is een mooie plek om die in te bouwen.