Mijn eerste auto!

Gestart door Patjeeee, 18 mei 2015, 15:18:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Conodihno

Goede berichten! Zal weer knap zijn geworden denk ik zomaar.

Riesh

Piet kennnende : vakwerk
Micra Addict

Patjeeee

Vanochtend de auto op gehaald bij de vrouw van piet (hij was er zelf niet) en het ziet er weer super uit! Bedankt piet! Morgen maar even een afspraak maken voor de apk en hopen dat ik er in 1 keer door heen kom.

Patjeeee


Luuukske

Vakwerk weer!...
Klasse!





jasperdut

don't need a big car to have fun driving it!!
micra 1.0 '97. geel metallic.

Conodihno

Fantastisch gedaan weer. Kan weer jaren mee zo.

Roadrunner

Tsja, gewoon weer perfect. Goed bezig.
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

PW-performance

Naast deze mooie klussen heb ik ook nog een baan van 40 uur p/w vandaar dat ik er vanmorgen niet was.. :)
Ik ben blij dat je tevreden bent want dat is de beste reclame die je kan hebben.. O0
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Riesh

Weer mooi werk geleverd Pierre
Micra Addict

Patjeeee

Net de auto gebracht voor apk. Voor rem rechts op. (4 maanden geleden nieuwe schijven en blokken door Jeroen er op laten zetten) uitlaat ophanging afgebroken? Uitlaat lekt. En de front balk. Heb het idee dat deze garage mij probeert op te lichten.  Hij is niet aangemeld dus nu zelf alles maar even controleren en dan een nieuwe poging ergens anders..

Conodihno

Dat is ff zuur dan.... Remblokken lijkt mij stug... Of je moet als een malle te keer gaan maar dat zal wel meevallen.... Ff aan de slag dus.

Patjeeee

net even een gratis second opinion van een andere garage gehad. ophanging van de middendemper is gebroken, is een kwestie van even lassen. rem blokken kunnen nog wel maar aangezien er niet een standaard voor is verschilt dit per keurmeester. bij de einddemper lekt hij een klein beetje dus ff gun gum er tussen en dat is dan weer goed. voorbalk moet wel echt gelast worden. gelukkig heeft mijn baas een brug en las apparatuur dus de demper even lassen en wat gun gum er tussen en dan is dat weer goedkoop opgelost.

Patjeeee

#133
Iemand een goede site voor redelijk goedkope blokken met toch een beetje kwaliteit?

Edit:

Heb een paar goedkope gevonden van de volgende merken:
Japan Parts
NK
Blue print
A.B.S (All brake systems)
http://www.autodoc.nl/auto-onderdelen/remblok-10130/nissan/micra/march-ii-k11/4779-1-3-i-16v?price_range%5B%5D=asc&art_no=#

jasperdut

zou je er niet verstandig aan doen om op je blokken niet te bezuinigen? brembo is goed en niet vreselijk duur volgens mij.
don't need a big car to have fun driving it!!
micra 1.0 '97. geel metallic.