Mijn eerste auto!

Gestart door Patjeeee, 18 mei 2015, 15:18:05

Vorige topic - Volgende topic

Patjeeee

Jah klopt alleen zit ik tot de 15de behoorlijk krap en hij moet voor de 10 de gekeurd zijn. En lassen van front plus herkeuring kost me ook al 80 euro. Plus nog de kosten die me baas me gaat vragen voor het overige.

Leo

Brembo heeft geen remblokken alleen remschijven dan kom je bij ferodo uit
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Conodihno

Patjeeee

Ben ze ook gewoon van brembo tegen gekomen. Maar die merken die ik noemde beetje oke?

Conodihno

Persoonlijk heb ik alleen ervaring met Delphi en Brembo. Beide ok trouwens.

Patjeeee

http://www.autodoc.nl/brembo/1661463 zijn dit de goede voor mijn auto? Betaal dan toch liever een 10tje meer en dat ik zeker ben van de kwaliteit.

jasperdut

dat lijken me idd de goede blokken!
don't need a big car to have fun driving it!!
micra 1.0 '97. geel metallic.

Patjeeee

Aangezien hij ook lekt bij de einddemper. Dacht ik ook daar een nieuwe pakking tussen te doen. Zijn dit universele pakkingen of niet? Kan hem bij autodoc niet zo snel vinden namelijk

Leo

gewoon even halen bij de automaterialen zaak kost maar 1 a 2 euro :)

wat extra gumgum op de pakking dan blijft ie zeker dicht
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Patjeeee

Gister bezig geweest met de auto. Remmen zat nog genoeg op maar had ze toch al liggen en het was al los dus toch maar gewoon vervangen. (Kan de garage ook niet zeiken) uitlaat ophanging weer vast gelast. De bouten van de einddemper zaten muur en muur vast dat als je het zou forceren ze zouden breken dus maar gewoon dichtgesmeerd. Morgen om 9 uur naar de garage die gaat dan de voor balk lassen en dan moet hij goed gekeurd worden.

Conodihno

Inderdaad goed bezig! Suc6 met de apk.

Patjeeee

Mooie is nog dat ik alleen remblokken en een pakking had gekocht en me baas alles gedaan heeft voor niks.

Patjeeee

Auto vanochtend weg gebracht voor lassen van de voorbalk en apk. Nog niks gehoord maar keek ff bij rdw net.

We kunnen weer een jaartje!

Conodihno

Milo

Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)