Mijn eerste auto!

Gestart door Patjeeee, 18 mei 2015, 15:18:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Patjeeee


Dit kan niet goed zijn lijkt me? Wel lang stil gestaan met draaiende motor.
De vloeistof is btw geur loos

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

PW-performance

Condens water... :) Even Friesland op en neer dan ben je het wel kwijt... :P
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods

Patjeeee

Citaat van: PW-performance op 15 april 2016, 15:45:58
Condens water... :) Even Friesland op en neer dan ben je het wel kwijt...
Zoveel? Afgelopen 3 weken ben ik bijna elke dag heen en weer naar Amsterdam geweest.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk


Patjeeee

Vandaag op de sloop een grill mee genomen. In dezelfde kleur  (altijd handig) ff gewassen en gelijk gemonteerd. Vind hem mooier dan die er eerst op zat.


Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk


Luuukske





Taxloss

Staat inderdaad beter
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Patjeeee

Ga binnenkort ff knutselen met de oude grill en er een nismo style van maken denk ik.

Patjeeee

Vandaag de knipperlichten gesmoked.
Before:


After:

Patjeeee

Ook met een dempings mat de plaat in de kofferbak en me kenteken geprobeerd te dempen. Trilt nu wel een stuk minder. Alleen buiten de auto hoor je het nog steeds heel erg helaas.

Rubeeew

Mooie kleur :)

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

Ruby, 26071990, 6ft1, starwars, games, cars, makeup, otaku, psn: Rubeeew

Taxloss

Mee eens

Verstuurd vanaf mijn HM 1SW met Tapatalk

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Patjeeee

Merk wel dat de auto toch al 23 jaar oud is.... km teller is er paar dagen geleden mee gestopt... en nu rij ik net richting werk stoppen me koplampen er mee... sta je dan in het donker op de vluchtstrook. Lampen zijn nog heel en zekering ook... gelukkig heb ik led stadslicht die best fel zijn en m'n us Lights, ze kunnen me in ieder geval nog zien. Al bij al blijft het zwaar shit

Conodihno

Hmmm das niet zo heel mooi :(

Patjeeee

Zeker niet, zou ook niet weten waar ik het probleem in de verlichting moet zoeken...

Tyshur

Het was dan een andere auto, maar ik ken dit probleem van de Opel Agila (2003). Bleek de lichtschakelaar te zijn!

Zekering en lampen inderdaad heel, beide lampen niet branden. Mogelijk hier ook het probleem?!
Nissan Micra 1.0 16v
1999 | 42.000 km