Mijn eerste auto!

Gestart door Patjeeee, 18 mei 2015, 15:18:05

Vorige topic - Volgende topic

Patjeeee

Aangezien de knipperlicht fitting een beetje gaar was eentje op de sloop gehaald. Zou voor kerst us lights van mijn vriendin krijgen maar die vond het onzin als ik 2 x zou moeten solderen dus ik mocht ze alvast hebben. Vandaag maar aan 1 kant toegekomen maar vindt het wel super dik staan.

Conodihno

Dat ziet er wel cool uit.

Patjeeee

Alleen zit het nu maar aan 1 kant. Dus zier een beetje raar uit

Conodihno

De avond is nog jong :-)

Milo

Haha, netjes hoor. Ziet er super uit O0
US Lights moet ik ook nog eens halen, wil ik al heel lang lol.
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Patjeeee

Citaat van: Conodihno op 14 december 2015, 18:44:15
De avond is nog jong :-)
dat is waar, alleen zie ik zo weinig in het donker en heb geen bouwlamp oid

micra-hvt

RubinvdLinde

Patjeeee

Ik wil dus nu de andere kant doen alleen zijn de 2 moertjes op de achterkant van de koplamp dol... solderen gaat erg lastig als de koplamp er in zit. Iemand een idee hoe ik dit los krijg

RubinvdLinde

Je kan proberen een kleinere dop erop te tikken of anders laten schrikken en met de griptang eraf proberen te draaien.

Neem aan dat het tapje zelf uit de koplamp komt?

Patjeeee

Citaat van: RubinvdLinde op 15 december 2015, 13:19:06
Je kan proberen een kleinere dop erop te tikken of anders laten schrikken en met de griptang eraf proberen te draaien.

Neem aan dat het tapje zelf uit de koplamp komt?
Het draad waar de moer op zit draait mee. Heb het nu maar anders gedaan. stekker er af. Draadje van het stadslicht door de koplamp er uit, wordt wel priegel werk om het terug te krijgen. En knipperlicht los. Dus heb nu een stukje kabel boom los. Soldeert nog makkelijker

Patjeeee

nou het zit eindelijk ;D was wel weer een  :furious3: werk om de stekker van het stadslicht door de koplamp terug te doen, maar met wat geduld en wat gevloek verder is het gelukt.
zal vanavond ff foto maken en posten ;D

Patjeeee

Dino

Psydan

Do not underestimate what you will never understand.