Jeroen330's El cheapo

Gestart door Jeroen330, 01 augustus 2015, 11:52:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadrunner

Klinkt als een plan, dan mag iedereen een paneeltje proberen op El Cheapo :P
I spent most of my money on hookers, drink and drugs. The rest I wasted.

ReSp4wN


Milo

Iedereen een carrosserie deel in zijn favo kleur :P
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

MaStErTuNeR Q

PAAAAAAAAAAAAAARSSSSSSSSS !!!!!!!!!!!!

Jeroen330

Vorige week de velgen voor El Cheapo opgehaald..





Zuurstok roze met gepolijste rand.
Hele mooie velgen vanaf een halve meter afstand.. Dichterbij bekeken ben ik over sommige plekjes niet helemaal tevreden (nu ben ik ook een beetje een mierenneuker wat dat betreft). De spuiter die dit gedaan heeft ga ik in de toekomst ook niet meer naar toe.. De kwaliteit staat tegenwoordig niet meer in verhouding met de kosten.. Jammer

Toch ben ik over het algemeen dik tevreden..



Leo

ik denk dat de spuiter last had van zn ogen ofzo. blijft lastig om een goeie te vinden (in je regio)

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

ReSp4wN

Hoewel de kleur niet mijn ding is, het gepolijste randje is wel een heel mooi subtiel detail moet ik zeggen  O0

Riesh

Lekker kleurtje hoor. Gepolijste rand wel beschermd?
Micra Addict

thieme

Is dit ook gedaan door dat bedrijf uit Apeldoorn waar je eerst zo tevreden over was?
en gedurfde kleurzo

Dino


Jeroen330

Citaat van: thieme op 03 juni 2016, 20:17:39
Is dit ook gedaan door dat bedrijf uit Apeldoorn waar je eerst zo tevreden over was?
en gedurfde kleurzo

Zijn inderdaad in Apeldoorn gedaan..
Mijn eerste opdrachten daar zijn tot in perfectie uitgevoerd en alles is tot op de dag van vandaag nog steeds in goede staat..

De laatste opdrachten, waaronder die van Steven en mezelf is de kwaliteit erg terug gelopen. Daarnaast duurt alles tegenwoordig een eeuwigheid daar.. zonde, want ze hadden enorme potentie .

thieme

Citaat van: Jeroen330 op 03 juni 2016, 20:21:24
De laatste opdrachten, waaronder die van Steven en mezelf is de kwaliteit erg terug gelopen. Daarnaast duurt alles tegenwoordig een eeuwigheid daar.. zonde, want ze hadden enorme potentie .

Erg jammer dan

ReSp4wN

Wanneer ga je nou eigenlijk de auto rollen? Ben wel benieuwd naar die godlike paarse kleur  :cheer:

Taxloss

De kleur van die velgen is wel echt gruwelijk gaaf
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Jeroen330




Vandaag het een na laatste deel van de nieuwe metertjes ontvangen!
De metertjes zijn 37mm dus lekker klein en zitten al in een geadoniseerde behuizing. kwestie van schroeven en aansluiten en ze zijn klaar om te gaan.

Wat hebben we in huis?
- Olie druk meter + sensor
- Voltmeter
- Watertemp + sensor
- Air/fuel meter

Wat moet er nog binnen komen?
- Olie temp meter + sensor