M Tuning Micra

Gestart door micra-hvt, 05 oktober 2015, 12:29:16

Vorige topic - Volgende topic

Leo

Voor en achter een super s bumper
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

micra-hvt

een gemengde update  :nocheer:

de micra is vandaag voor apk geweest en kan er weer een jaar tegenaan... :cheer:

daar in tegen gaat de micra de verkoop binnenkort in vanwege de aankoop van een andere nissan met nog aardig wat werk

Nissan primera 1998
1.6 16v 100 pk

Rechts gestuurd !!!!!

vandaag wat dingen van de micra over gezet zoals takata stuur en naaf staat ook wel dik met het mp/h tellerbak
me luchtfilterbuis en filter

accu gaat in de primera ook naar achter met de spullen die ik heb van de micra

zitten leuke 17"inch velgen onder merk weet ik even zo snel niet

215/40/17

en om af te sluiten

de onderdelen van de micra die ik nog heb liggen gaan de verkoop in

nog bij interesse 1.6 injectoren en rail 1.5 gasklephuis

cabrio achterlichten 

set staal velgen 14"inch goede banden 5 stuks

voorbumper

enzo als je iets ziet wat je zou willen stuur me een pm dan kunnen we iets regelen
wat niet de verkoop van de micra zelf in de weg staat

de micra gaat ook pas weg als ik de primera klaar en gefixt heb en der is genoeg te doen voordat er uberhoud een apk op kan want die heeft hij niet dus leuk hobby project die ik in de zomer klaar wil hebben

dus voorlopig is de micra niet weg maar er is nu wel een ein in zicht   :nocheer: :cheer:

Leo

P11 GT bodykit en sr20 dr in en gaan :D
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

Citaat van: Leo op 26 februari 2016, 22:46:19
P11 GT bodykit en sr20 dr in en gaan :D

ik zou eerst de roestgaten aanpakken...
Micra Addict

Leo

Op nissan club nederland en nissan verkoop hoekje komen heel veel p11 onderdelen voorbij. Daar zit vast en zeker ook plaatwerk tussen
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

micra-hvt

de dingen die het meest aan vervanging toe zijn zijn dus de 2 voorpanelen maar hier in de buurt op de sloop staan der een stuk of 4 a 5 dus komt wel goed jammer genoeg is deze kleur wel moeilijk te vinden op de sloop ... :nocheer:

maar der staat een zwarte primera gt op de sloop dus daar heb ik gister al het nodige afgehaald alles behalve de panelen  ;D

orginele veerpootbrug van een gt
mistlichten
midden console
pook knop
armsteun klepje
kouki achterlichten
leren hoofdsteunen

alles wat er onder ligt komt uit de motorruimte en word of weg gegooid of verkocht

de leren hoofdsteunen

volgende x neem ik de complete achterbank mee van de zwarte primera want deze zit vol schimmel

en het schakel paneeltje met sigaretten aansteker erin omgewisseld van rvs naar zwart vind ik persoonlijk toch wat mooier in het geheel

nu nog een vraag aan de forum beheerders kan ik op deze pagina verder gaan met de primera of moet ik een nieuwe pagina aanmaken bij other cars??

Milo

Had je ook niet gelijk die leren zetels van die zwarte primera mee kunnen pakken dan?
Vind die leren hoofdsteunen op die stoffen stoelen er echt raar uitzien, sorry haha :P

Moet je btw niet ff een eigen Primera topic aanmaken onder "Show your other ride"?
Nu vervuil je je eigen topic steeds met je Primera updates.

EDIT: Oh ja, bovenstaand was je vraag nog op het einde :P
Eigen lichaam, eigen lot, eigen leven. Je moet het zelf doen want niemand komt het geven!

Spulletjes die ik nog te koop heb staan van de (ex)-Micra (Silver Pandaren)

Leo

Gewoon een nieuw topic aanmaken bij SYOR en daar deze post in plakken via edit
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

micra-hvt

@ milo had alleen het geld bij om de hoofdsteunen nog mee te kunnen nemen volgende x gaat het hele interieur mee

en voor de mensen die interesse hebben ben ik een nieuw topic begonnen in show your other ride

RHD Nissan Primera p11 1.6 Si

dus deze kan jammer genoeg dicht

:'( :slotje:

Leo

nou je hebt de micra nog dus dan hoeft ie niet perse gelijk dicht :P
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

micra-hvt

nee klopt leo maar gezien ik al me tijd nu in de primera ga steken om ie fatsoenlijk in orde te krijgen zal ik hier op deze pagina niet updaten

micra-hvt

nou toch nog wat gedaan aan de micra

laatste tijd ging die steeds slechter lopen en als ik bij een stoplicht aan kwam en moest remmen en deed dat te hard viel de motor uit slecht stationair lopen

ALLES OPGELOST NU EINDELIJK NA MAANDEN Kl*te GELOPEN TE HEBBEN  :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

1.6 branstofrail en injectoren weg gehaald en een orginele brandstofrail terug gezet met van een 1.0 en ze loopt weer als een zonnetje alles opgelost en rijd weer super  O0

super blij  ;D

en misschien gaat de primera rhd weg naar de sloop waarschijnlijk is e roest toch te erg om te repareren .....

zit nog te twijfelen of ik er wel of niet aan wil beginnen ... :nocheer:

Leo

1.6 injectoren heb je eigenlijk pas nodig als je echt heel veel vermogen wilt draaien. De gewone injectoren kunnen al veel hebben.
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra K12 1.6
Nissan Micra K11 1.4
Nissan Micra K10 1.2

Riesh

Citaat van: Leo op 20 maart 2016, 13:23:51
1.6 injectoren heb je eigenlijk pas nodig als je echt heel veel vermogen wilt draaien. De gewone injectoren kunnen al veel hebben.

Bovendien MOET je dan een programmeerbare cpu of piggyback oid hebben om te zorgen dat er daadwerkelijk meer benzine ingespoten kan worden.
Nu regelt je originele cpu de dutycycle terug van de 1.6 injectoren
Micra Addict

micra-hvt

als set gekocht toen van 1.5 gasklephuis en 1.6 injectoren van marco en jeroen daarna eigenlijk altijd beroerd gelopen maar nu eindelijk opgelost

misschien ga ik toch nog verder met de micra ze rijd nu weer zo heerlijk  ::)