Aztek Micra 11/180

Gestart door Igor, 06 augustus 2006, 20:29:26

Vorige topic - Volgende topic

Challenge

Micra is een echte rally bak ;)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Igor

fotos altijd, niet nu :)

Rally bak niet echt, blijft een oude wijven wagen ;)

droogie

legt eraan met veerpootbrug in combi met schroefset ging mijnes juist meer glijden over ze neus dus heb hem er bij mij weer afgehaald

aztec micra

Citaat van: droogie op 19 december 2006, 12:35:13
legt eraan met veerpootbrug in combi met schroefset ging mijnes juist meer glijden over ze neus dus heb hem er bij mij weer afgehaald

heb ik ook wel last van zal hem er ook eens afhalen en kijken naar het verschil

Igor

Sinds vandaag Xenon op de K11.

6000K en ik zeg DOEN! Echt super mooi beeld!

droogie

Citaat van: aztec micra op 19 december 2006, 16:32:27
Citaat van: droogie op 19 december 2006, 12:35:13

heb ik ook wel last van zal hem er ook eens afhalen en kijken naar het verschil

zou ik zeker doen!!  scheelt echt een hoop dan maar geen mooie stang onder de kap ;)

Igor

A.s. zaterdag is het zover:

Dan komt er een Intrax RS schroefset onder...

Geen gapende kieren meer, en een wegligging waar je u tegen zegt!

aztec micra

ben benieuwd naar het resultaat hoe laag ga je hem gooien weet je het al

ps hoe breed  zijn je banden

waarom bij mij komen de chrome velgen als ik volledige stuur uitslag heb tegen de plastic kappen in de wielkasten en zo zijn er nog een paar dingetjes

wat voor veren zitten erop ik kon toen kiezen spijkerhard iets minder enz enz

Igor

65mm omlaag. Maar word een kwestie van afstellen.

En ik heb 195/45/15 eronder liggen.

Dit is een set met ook verstelbare dempers in hardheid. Dus schroeven en dempen :)

aztec micra

Citaat van: Igor op 10 januari 2007, 19:37:04
65mm omlaag. Maar word een kwestie van afstellen.

En ik heb 195/45/15 eronder liggen.

Dit is een set met ook verstelbare dempers in hardheid. Dus schroeven en dempen :)

ja dat kon bij mij ook maar dat radden ze toen af omdat dit toen een professionele set was welke dus ook met verstand van zaken afgesteld moest worden omdat dit vaak fout ging bij mensen die hier geen verstand van hebben en zoals je weet als je niet goed afsteld wordt het rijgedrag van je auto onvoorspelbaar wat natuurlijk gevaarlijk is

Igor

Ja, wees maar niet bezorgd. Het afstellen gaat allemaal goed gedaan worden :)

aztec micra

ben benieuwd naar de fotos post ook eens een foto van de set als hij nog niet onder de auto zit aub kijken of het ongeveer dezelfde is als die ik heb

ik ben benieuwd hoe je het vindt rijden ik merk nu het verschil tussen de 2 micra's maar moet zeggen alleen de veren is toch ook wel fijn ik merk nu dat mijn auto een stuk stugger is dan de groen maar ja het rijdt zoals jezelf al zegt super soms is hij iets te stug als de weg slecht en hobbelig is en je moet een bocht door dan heb je het gevoel(ik denk niet alleen het gevoel) dat je de bocht uit stuiterd

Igor

Kijk, heb nu verlagingsveren en OEM dempers onder de K11.

Twee dingen waar ik me mateloos aan erger:

1. Ik lijk nog een 4x4
2. Wegligging is niet top.

Met het intraxsetje hoop ik dit op te lossen. Demper gaat gewoon op zijn soepelst. Foto;s zal ik proberen, mijn camera ligt bij de reparateur.

Heb jij foto van je Intrax set zonder je spatbordverbreders? Ennuh, hoe laag staat ie van jou?

aztec micra

Citaat van: Igor op 10 januari 2007, 20:10:52
Kijk, heb nu verlagingsveren en OEM dempers onder de K11.

Twee dingen waar ik me mateloos aan erger:

1. Ik lijk nog een 4x4
2. Wegligging is niet top.

Met het intraxsetje hoop ik dit op te lossen. Demper gaat gewoon op zijn soepelst. Foto;s zal ik proberen, mijn camera ligt bij de reparateur.

Heb jij foto van je Intrax set zonder je spatbordverbreders? Ennuh, hoe laag staat ie van jou?

mijne staat ook op 65mm en ze zeiden dat hij ook op zijn soepelst stond maar merk ik nu ik met de andere gereden heb ik dat toch redelijk stug maar voor mij geen probleem

ik zal eens kijken voor de foto

Igor

Heel graag. En stug maakt mij ook niet uit, heb ik tenminste gevoel in het rijden. Vinden dat hele soepele, zoals Citroen echt bagger.

Ennuh, heb je geen msn?