Michiel's Micra Turbo project

Gestart door Michiel, 29 september 2006, 19:15:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

nynie

Jeeetje je weet wel wat werken is hÃÆ'Ã,©? Zou me raampjes ook wel willen blinderen hoor, maar dat moet ik toch echt laten doen denk'.

Michiel

Die Micra is gewoon een hobby, en dan moet je wel bezig blijven he :D

Michiel

Vandaag eindelijk een bedrijf in Nederland gevonden die een koppakking kan maken in de gewenste dikte.
Binnenkort maar een keer een mooie 2mm pakking laten maken. Dan kan ik de druk veilig omhoog gooien en kom ik hopelijk op 140 pk en met een ECU aanpassing tot 150 pk :)

Alleen ook nog een bedrijf vinden die de pakking wil monteren....

aztec micra

Citaat van: Michiel op 13 juni 2007, 16:33:16
Vandaag eindelijk een bedrijf in Nederland gevonden die een koppakking kan maken in de gewenste dikte.
Binnenkort maar een keer een mooie 2mm pakking laten maken. Dan kan ik de druk veilig omhoog gooien en kom ik hopelijk op 140 pk en met een ECU aanpassing tot 150 pk :)

Alleen ook nog een bedrijf vinden die de pakking wil monteren....

150 PK  :) :) :) :) :D :D :D

Challenge

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Michiel

Voor 150 pk moet er nog wel even wat meer aanpassingen komen aan het injectiesysteem, ook benzinepomp etc.

Maar zover is het voorlopig nog niet  ::)

the legend

Michiel die 2mm pakking was toch ook in Japan te krijgen? Of is het op deze manier goedkoper?

Michiel

Citaat van: the legend op 13 juni 2007, 18:59:09
Michiel die 2mm pakking was toch ook in Japan te krijgen? Of is het op deze manier goedkoper?

In Japan heb ik ze nergens gezien behalve bij Kapoto, maar die reageert niet op een engels mailtje.
En ik denk dat ik nog iets goedkoper nu uit ben.

Michiel

Kleine update:

Achterbank verwijderd met alles wat daarbij hoort, achtergordels eruit en de achterruitenwisser eraf gehaald en een dopje voor in de plaats gedaan. Ook die rammelende achterplaat niet meer teruggedaan op de kofferdeksel.


MicraMuts

vraagje? waarom heb je je achterruitwisser eraf gedaan?

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Challenge

gaat ik dat ook maar is proberen,
weer 0,01 seconden er af rijden :)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

nynie

Ja die zit er nu bij op, haha...

MicraMuts

Ohhh zoooo!! ok nou ik laat hem zitten, vind het wel makkelijk!  ::)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Challenge

Nu nog mooie 4 punt's gordels ik zie 4 grote kijkgaten ;)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Michiel

Citaat van: Challenge op 17 juni 2007, 19:03:25
Nu nog mooie 4 punt's gordels ik zie 4 grote kijkgaten ;)

Ja moet nog eens kijken of het wat is voor mij, ben wel lang namelijk, ik denk dat de gordels een beetje gaan snijden dan.

En inderdaad, 1,4 kilo kwijt, staat een stuk beter ook, m'n wisser was toch aan vervanging toe, maar waarom wisser vervangen als ik heb toch maar 3 keer per jaar gebruik...