Michiel's Micra Turbo project

Gestart door Michiel, 29 september 2006, 19:15:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

rob

netsjes ;) maar je had toch al meters enzo???

Michiel

Hier nog wat foto's van de nieuwe deurpanelen en accu waar hij naar toe verhuist is.


rob

nice dam das een klein accutje is dat zoon race accu???
Lekker compact denk dat ik mijne ook voor zo iets vervang als mijne slecht wordt (even afkloppen)
Alleen kan je daar beetje audio op aansluiten zoals ik al een vlinke bak audio er in aan het proppen ben???

Michiel

Citaat van: rob op 09 september 2008, 18:47:57
nice dam das een klein accutje is dat zoon race accu???
Lekker compact denk dat ik mijne ook voor zo iets vervang als mijne slecht wordt (even afkloppen)
Alleen kan je daar beetje audio op aansluiten zoals ik al een vlinke bak audio er in aan het proppen ben???

Dat is inderdaad een race/rally accu, veel hogere vermogens, maar veel audio op aansluiten is niet handig want dan trek je hem heel erg snel leeg.

Larrs

Mooie deurpanelen. Zijn dat de originele kleuren?

Scheelt wel veel ruimte onder de motorkap zo met een accu onder een stoel.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Michiel

Citaat van: Larrs op 09 september 2008, 18:59:46
Mooie deurpanelen. Zijn dat de originele kleuren?

Scheelt wel veel ruimte onder de motorkap zo met een accu onder een stoel.

Jup, zijn originele kleuren, dashboard en andere panelen zijn nu ook in die kleur.
Ze komen uit een 2002 Micra :)

rob

oke dus is meer handig om de groote accu naar achter te gooien en met een mooi schakel systeem zorgen dat de andere accu aleen voor de auto is ofzo als hij rijd

als hij rijd dat hij dan wel kan aftappen zech maar maar stilstaand (motor uit) dat hij dan de groote accu pakt

hmmmz mischien doe ik dat nog wel een keertje

thnx voor de tip in iedergeval leer nog steeds hier

Heiko

Mooi deurpaneel! Een bekerhouder is iets wat ik vaak mis.

Michiel

Citaat van: rob op 09 september 2008, 19:23:16
oke dus is meer handig om de groote accu naar achter te gooien en met een mooi schakel systeem zorgen dat de andere accu aleen voor de auto is ofzo als hij rijd

als hij rijd dat hij dan wel kan aftappen zech maar maar stilstaand (motor uit) dat hij dan de groote accu pakt

hmmmz mischien doe ik dat nog wel een keertje

thnx voor de tip in iedergeval leer nog steeds hier

Als je veel audio in je auto hebt zou ik gewoon voor een normale yellow of redtop accu gaan, als je op je gewicht wil letten en meer over hebt voor je wegligging dan neem je een lichtgewicht accu.

rob

tja ik wil licht een goede weg ligging maar me audio is ook iets wat ik lekker wil hebben :P

maar goed off topic

alweer wat opgeschoten????

Heiko



Zie ik hier een lederen stoel met rode stiksels?

rob

hey verek :P nu je het zecht lol netjesss

Michiel

Vandaag even mijn nieuwe projectje uitgedacht.
Ik heb nu wel een hele partij nieuwe metertjes erbij, maar nog niet echt een goede plek kunnen vinden ervoor.

Ik ga mijn oude dashboard ombouwen en de rest van de interieur in kleur maken zodat ik dan wel een interieur heb in 1 kleur ipv nu 3 kleuren :D
Komende dagen maar even wat dingen gaan uitwerken.

rob

ik zit te denken om zelfde als marcel te doen dubbele bult @ dash voor meters enzo

morgen even kijken bij de techno shop

Michiel

Weer een kleine update:

Net remblokken vervangen door EBC Green blokken. Ben benieuwd hoe deze remmen :)

En een vacuum spruitstuk (zoals dat heet) gemonteerd: