Michiel's Micra Turbo project

Gestart door Michiel, 29 september 2006, 19:15:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

nismo


Anti autostyle!!

Challenge

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Michiel

Inderdaad, motorkap past nog maar net dicht :)

Erwin

#93
Damn vet Michiel, wordt telkens mooier en mooier onder de motorkap. Kleppendeksel laten verchromen lijkt me ook heel erg vet. Of laten polijsten (en nee ik bied me niet aan) :D Of toch wel  8)
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

nismo

Citaat van: Michiel op 12 oktober 2006, 21:00:18
Inderdaad, motorkap past nog maar net dicht :)


anders iets van luchthapper erop ofzo ;)

Anti autostyle!!

Michiel

Citaat van: Erwin op 12 oktober 2006, 21:20:03
Damn vet Michiel, wordt telkens mooier en mooier onder de motorkap. Kleppendeksel laten verchromen lijkt me ook heel erg vet. Of laten polijsten (en nee ik bied me niet aan) :D Of toch wel  8)

Daar wil ik inderdaad ook nog wat aan doen, maar ik maak hem gewoon mat zwart met geschuurde letters, is mooier vind ik :)

Doompie

die knocking sensor moet je niet naar kijken . zit niet op de micra..
ik heb me zelf een S-AFCII werkt prima da dingetje.. ma zon neo is mooier qua looks.. was toen helaas nog niet uit ..


setb

Har
laat eens wat zien van jou Micra ....ben benieuw
je Gti-r  was ook netje dus ik denk dat je micra ook er ook okay uit ziet ...

Wel grappige btw dat we allebei micra rijden en dat we onze RNN14 hebben weg gedaan voor een K11 :D hahahaha
Waarom heb jij hem weg gedaan ?

nismo

hij heeft hier toch eigen topic? the mini R?

Anti autostyle!!

Michiel

Op NCN heeft Har een groter topic met meer fotos enzo :)

setb

ik had hem net gevonden :) hahaha

Nissan en Turbo's blijven toppie  :wave:

the legend

tsja wat zal ik zeggen over mijn R. De reden waarom je zoiets moois verkoopt heeft meestal met geld te maken en aangezien ik al geruime tijd weer koppelingsproblemen had met mijn R en er niet weer duizenden euro's in wilde investeren heeft me doen besluiten hem te verkopen en iets te kopen waar je zelf meer aan kunt doen en techniek die ook bekender is bij meerdere mensen in de buurt...En toch iets leuks weer neer te zetten ;D


setb

dat is ook de rede dat ik mijne heb weggedaan ...werd erg duur om mee te rijden +/- 60km p/dag met een verbruik van 1 op 5

Challenge

Was het dan niet iets om er een kleine auto bij te kopen en de R dan gehouden hebben?
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

the legend

Nee dat was geen optie in de eerste plaats ruimtegebrek en dan betaal je vracht wegenbelasting en je rijdt bijna geen meter.
Nee dat soort auto's moet gereden worden en je moet kennis in huis hebben want als je aan dit soort auto's een reparatie moet laten uitvoeren dan wordt je echt niet vrolijk en zekers niet met de huidige benzineprijzen :'(