Michiel's Micra Turbo project

Gestart door Michiel, 29 september 2006, 19:15:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Michiel

Hij zit inderdaad bijna precies achter de opening, hij krijgt voldoende lucht :) het is geen 400 pk auto, dus dit is wel goed genoeg ;)

Erwin

Is et mogelijk om de binnenkant van je koplampen zwart te spuiten?? zou wel heel erg vet staan denk ik.
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

Michiel

Dat lijkt me niet handig, de binnenkant reflecteert juist het licht, als dat zwart zou zijn dan komt er weinig licht meer uit :P

En zelf ben ik niet zo van de optische tuning, moet gewoon hard gaan en dat moet zo min mogelijk opvallen ;)

MicraMuts

maar als je hard gaat, val je wel op  >:D

Ziet er goed uit, erg sjiek met al die buisjes  :duim:

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

biermagnaat

hele gave motor ruimte... als ik toch handiger was geweest..... erg knap dat het zo netjes voor elkaar hebt gekregen!

Michiel

Valt opzich wel allemaal mee hoor hoe ingewikkeld het is, vaak is het een kwestie van logisch nadenken waar nou wat moet maar toch best veel opzoek werk op internet.

Wel een enorm nadeel dat de motorruimte zo klein is, als je het van dichterbij ziet is het gewoon zo vol :D

Michiel

Vandaag nieuwe accu binnen gekregen en nog wat stukken om de inlaat wat beter af te werken.
Morgen even verder met accu plaatsen :)

1e foto: nieuwe accu
2e foto: nieuwe accu vergeleken standaard Nissan accu
3e foto: opnieuw inlaat aangesloten vanaf intercooler

Jan-Paul

Mooi, je hebt in ieder geval genoeg spul om je voorruit schoon te houden.  >:D
Penningmeester Nissanclub Nederland

Erwin

Die kop mag wel een polijstbeurtje gebruiken :D
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

Erwin

Blijft dat wel zo goed zitten met die warmte?? Ws ben je rond de 100/150 euro kwijt voor et verchromen.
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

Michiel

Met de warmte zit het wel goed, dat spul is ervoor gemaakt om hoge temperaturen te bereiken.

En ik hou eigenlijk niet zo van chroom, het kleppendeksel wordt zwart en de letters schuur ik zodat die eruit springen, maar ik moet nog een keer energie vinden om dit te doen :P

MicraMuts

 ;D daar heb ik ook vaak last van, zou wel mooi zijn denk ik!

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Michiel

Vandaag accu geplaatst en weer aangesloten, luchtfilter heb ik nu verplaatst naar een koelere plaats dat hij ook meer ruimte heeft om zich heen om koele lucht te pakken.
De accu ligt onder het luchtfilter:



En wat passen en meten:


biermagnaat

ziet er goed uit michiel!

waar haal jij je samco slangen vandaan? moet ook nog een samco bocht hebben het liefst voor een schappelijk prijsje

Michiel

Citaat van: biermagnaat op 04 april 2007, 18:39:38
ziet er goed uit michiel!

waar haal jij je samco slangen vandaan? moet ook nog een samco bocht hebben het liefst voor een schappelijk prijsje

De meeste slangen heb ik bij Biesheuvel Autosport vandaan, anders staan in de Autostyle gids tegenwoordig ook Samco slangen...