Michiel's Micra Turbo project

Gestart door Michiel, 29 september 2006, 19:15:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

aztec micra

straalt meteen een heel hoog sport gehalte uit super nu hoef je jezelf niet meer tegen te houden tegen de bijrijders stoel als je hard door de bocht gaat

Challenge

ik zou er ook nog 3 punt gordels bij nemen, dan weet je helemaal niet wat je meemaakt in combinatie van kuipstoelen ^-^
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

aztec micra

Citaat van: Challenge op 13 mei 2007, 21:29:08
ik zou er ook nog 3 punt gordels bij nemen, dan weet je helemaal niet wat je meemaakt in combinatie van kuipstoelen ^-^

heb jij driepunts gordels of niet ?  maar ja zit je toch strak ingesnoerd of niet dan kun je toch niet meer een beetje voorover gaan zitten of wel

Challenge

Ja ik heb 3punts gordels.
jawel je kan de gespjes iets losser maken dan heb je een beetje beweging.
Doe je ze standje strak zit je als een blok vast in je auto en heb je echt de feeling wat de auto doed :)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Michiel

Standaard is toch een 3 punts gordel..? Als ik volgende maand een rolkooi heb wil ik wel een 4 punts gordel erin hebben, dan is het ook een stuk makkelijker monteren.

Maar de stoelen hebben inderdaad bij het hardere bochtenwerk een hele hoop steun.

aztec micra

en dat maakt het alleen maar leuker waardoor je nog harder door de bocht probeerd te gaan (althans dat doe ik ) alleen 1 nadeel je banden slijtage ligt wat hoger

Michiel

Citaat van: aztec micra op 14 mei 2007, 12:57:45
en dat maakt het alleen maar leuker waardoor je nog harder door de bocht probeerd te gaan (althans dat doe ik ) alleen 1 nadeel je banden slijtage ligt wat hoger

Sinds ik die turbo heb zie ik die banden ook al slijten, vooral het optrekken gaat soms gepaard met wielspin :D

Challenge

Netjes en gedoseerd optrekken :D :D
Doe ik ook altijd ^-^
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

nismo

Moeten jullie toch eens met nico gaan praten dan :D

Anti autostyle!!

Michiel

Er is een verschil om je auto met liefde te pushen tot het uiterste of gewoon met een koud blok vol gas te gaan  ::)

Challenge

Denk dat de meeste die hun auto opvoeren kennis van zaken hebben en weten wat wel en niet kan.
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Micra SRi

Hallo Michiel,
De originele console heb je deze pas gemaakt, is dat veel werk?
vr.gr.
Luigi

Michiel

Citaat van: Micra SRi op 14 mei 2007, 16:45:52
Hallo Michiel,
De originele console heb je deze pas gemaakt, is dat veel werk?
vr.gr.
Luigi


Ik neem aan dat je de stoelsledes bedoeld? Ik had er universele sledes bij zitten, ik heb alleen de poten gebruikt van de orginele stoelen.
En het was best veel werk, heel veel passen en meten, maar de bijrijdersstoel zal een stuk sneller gaan denk ik zo.
Ik ben een complete dag bezig geweest met 1 stoel...
Maar ik denk dat ik met de 2e minder dan een dag bezig ben.

Micra SRi

Ja dat bedoel ik.
Want ik neem aan dat het de goedkoopste optie is om het zelf aan te passen, behalve als je het uurloon zou moeten betalen.
Ik heb ooit een ASS stoel gehad en het frame was toen F 350,- incl. inbouwen, helaas was deze stoel te groot voor mijn Micra.
Dus als ik  goeie sportstoelen vind, weet ik wat mij te wachten staat.
vr.gr.
Luigi

Michiel

Inderdaad, in uurloon zouden het erg dure sledes zijn geweest, maar het was erg leuk om te doen :)