Michiel's Micra Turbo project

Gestart door Michiel, 29 september 2006, 19:15:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

biermagnaat

Michiel is het moeilijk om de bumpers te demonteren?

Michiel

Citaat van: biermagnaat op 22 februari 2008, 11:51:38
Michiel is het moeilijk om de bumpers te demonteren?

Met deze bumpers niet, ze hebben andere bumpersteunen, maar wel is altijd handig om eerst de koplampen eruit te halen, de koplampen eraf is het meeste werk zeg maar :)

Erwin

#363
Tijd geleden dat ik hier ben geweest merk ik alweer. Damn, te vet allemaal Michiel ;).

Die rolkooi, FMIC en bumper zijn echt te vet :D. Succes verder en ik hoop hem toch nog een keer in het echt te mogen spotten.
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

Michiel

Vandaag eindelijk weer verder gegaan met m'n intercooler, eindelijk past m'n bumper weer. Er zat namelijk een bumpersteun in de weg.

Ook de stuurbekrachtiging-koeling op een andere plek gehangen, ik heb nu alleen nog een probleem bij de vergrendeling van m'n motorkap, hij wil niet meer dichtklikken namelijk, ik denk dat de steun te laag hangt.
Komende week toch maar weer even verder kijken en gelijk m'n koelvloeistof weer vervangen :)

Foto's volgen.

biermagnaat


Michiel

#366
Zo, vandaag weer even verder gegaan, kon eindelijk weer m'n bumper erop bleek dat 1 koplamp er niet meer in paste. Dus toen maar weer hele boel veranderd.

Later heb ik nog een andere buis gebruikt, maar zo zit het ongeveer:

aztec micra


Michiel

Net het buizenwerk afgemaakt, morgen maar weer bumper monteren en koplampen erin. Dan weer even kijken hoe dat rijdt en later nog een keer m'n boostcontroller erop.
Op een standaard blok kun je maximaal zo rond de 0,6 tot 0,63 bar draaien voordat je koppakking het gaat begeven, deze aantallen kunnen eigenlijk alleen met een wat grotere intercooler, dus daarom heb ik hem ook vervangen.

Ik zal vanavond weer even kijken of ik de laatste foto's erop kan zetten :)

biermagnaat


Michiel

Vandaag een plekje gevonden in het mooie Flevoland om een paar foto's te schieten:


MicraMuts

Mooie foto's! Vind het echt een gaaf autootje! vooral die bodykit!

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

nismo


Anti autostyle!!

Igor

Bodykit staat m goed. FMIC ook trouwens...

Psssst... Michiel.... Intrax RS!

Michiel

Citaat van: Igor op 06 maart 2008, 17:51:27
Bodykit staat m goed. FMIC ook trouwens...

Psssst... Michiel.... Intrax RS!

Heb ik ook nog eens aan lopen denken, maar ik vind het wel goed zo qua hoogte, en is nog best prijzig vind ik.