Michiel's Micra Turbo project

Gestart door Michiel, 29 september 2006, 19:15:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Michiel

Citaat van: Micra SRi op 29 november 2008, 20:52:35
Citaat van: Michiel op 29 november 2008, 17:11:01
Vandaag begonnen met het polijsten van een kleppendeksel, erg veel werk maar is wel mooi.

Ik twijfel alleen nog of ik hem zwart zal maken of gewoon gepolijst....


Goed bezig, heb je een foto?
gr.
Luigi


Nee nog niet, ik ga er morgen mee verder en dan zal ik even kijken of ik een foto kan maken ervan.

Michiel

Hier alvast een voorproefje van het kleppendeksel en een ander projectje waar ik mee bezig ben.


Micra SRi

Mooi gedaan, hoe heb je  de deksel gepolijst.
gr.
Luigi

Michiel

Citaat van: Micra SRi op 30 november 2008, 15:28:17
Mooi gedaan, hoe heb je  de deksel gepolijst.
gr.
Luigi

Ik ben begonnen met het vieste deel schoon te maken met wasbenzine, vervolgens met een staalborstel op een boormachine het vuil eraf te halen. Hierna ga ik de rest van het vuil eraf laten weken in de benzine. Daarna even kijken wat het resultaat is, mocht het nog niet genoeg glimmen dan pak ik de Dremel met een polijstschijf. Daarna blanke lak erover om de glans te behouden.

Micra SRi


rob

mooi die teller unit zo verwerkt zo kan het ook ja :P ga mijne morgen denk ik zovere klaar maken

Michiel

Afgelopen dagen ook weer injectoren vervangen en de Apexi SAFC wat anders afgesteld. In tegenstelling tot de originele injectoren gaat hij nu zo ontzettend hard.

Ik zat erover na te denken om te kijken voor een andere auto, maar nadat hij weer opeens erg lekker rijdt ga ik toch maar verder met tunen.

Er moet nog meer uit te halen zijn.
Ik ben nu aan het kijken voor een dikkere race radiator voor de Micra met een dunnere ventilator zodat ik meer ruimte heb.

Hoera voor Ebay  :wave:

rob

hahahaha klinkt goeddddddd wel is een keer een rondje mee in dat monstertje van je! :D

Red Racer

k zal m wel zien blazen op de snelweg naar de meeting toe.

me pa zal zkkr met een open mond daar staan te gluren!

hoeveel pk heeft ie nu of weet je dat nog niet.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Michiel

Vandaag toch maar echt begonnen met mijn Micra weer terug te brengen in redelijk originele staat.
Er zitten nu weer normale dempers onder ipv de schroefset.

Mijn zwarte Micra gaat de verkoop in en veel onderdelen worden los verkocht.
Als meer onderdelen gedemonteerd zijn zal ik hier foto's van maken en dan zijn ze te koop.

Om toch maar iets te vertellen over mijn nieuwe project: Het wordt weer een Japanse auto en waarschijnlijk ook weer Nissan.
Zodra mijn Micra verkocht is dan weet ik zeker wat het gaat worden.

Mijn witte rally Micra blijft overigens gewoon :)

rob


Bunny

verkoop je die zwarte koplampen ook?

.(\__/).
(='.'=)   This is Bunny. The one and only!
(")_(")   March K11 Cabriolet Project Topic

Heiko


Michiel

Citaat van: Heiko op 23 december 2008, 23:32:25
Wat voor schroefset is het?

Intrax, maar die gaat voorlopig nog niet weg :)

Michiel

Citaat van: Bunny op 22 december 2008, 09:28:45
verkoop je die zwarte koplampen ook?

Ja, waarschijnlijk wel, ik zal je op het lijstje plaatsen met geintresseerden :)