micra k11 sr20de gti

Gestart door ikonmy, 23 oktober 2007, 21:09:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ikonmy

Even voor stellen ik ben chris.

Na een aantal jaren  met mijn k11 met jan speed uitlaat en sport nokken stokken te hebben  ronnd gereden,
en haar steeds naar de 7000 toeren moest trappen voor dat ze tot leven kwam was het genoeg.
Ik wou meer , en met een hart transplantatie werd een duiveltje geboren.

Het nieuwe hartje komt uit een 100nx 2.0l  gti.




En om te stoppen........ 100nx gti remmen.

ikonmy

watskebeurt????
heleboel
1.3 eruit 2.0 erin , motor steunen , uitlaat , schakelstang angepast.
comlete draadboom (ja van voor tot achter incl onder de moterkap) en ruitenwisser motoren (voor en achter) en ecu van een 100nx gti in de micra gemonteerd.
100nx radiateur met koelvin op voorste dwarsbalk geplaatst,tenkoste van motor kap sluiting en een aanntal bevestigings punten van de gril.
En toen het lastigste: hybride aanndrijf assen half micra half 100nx
na een halve dag vloeken schelden en gepriegel met een draaibank en een las apparaat waren mn assen een feit.
als laatste ...klokken panneel van de 100nx erin en dan.....
de eerste dikke audi die je tegen komt bij de verkeerslichten het snot voor de ogen rijden.


Michiel

Welkom hier :)

Dat is een interessant project, heb je ook grotere foto's en misschien een totaal overzicht?

biermagnaat

zooo zeg dat is een heeel gaaf project heb je ook filmpjes?

Challenge

Dat ziet er zeker aardig gek uit :duim:
Zeker een heel karweitje geweest zie ik zo :duim:
Echt kick zoiets :)
En ik ken ook het gevoel dat je hem boven de 5000 toeren moet houden :D
Heb je met 305 graden nokkenassen :D
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl


Igor