Aztec's Green Monster

Gestart door aztec micra, 26 november 2006, 12:05:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

aztec micra

Van de week een klein subwoofertje gekocht voor in deze micra, Marcia vond het toch te stil worden in de auto deze week even een goede versterker erbij zoeken en dan kunnen we weer gaan hobby'en





MicraMuts


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

aztec micra

versterker is ook reeds besteld ook van MTX deze zal hoop ik later deze week binnenkrijgen

THE DOLPHIN

he wat is dit nu ik zie dat iedereen aan een mtx gaat.klinkt zeker wel goed zo veel power uit z'n klein speakertje hihihihihi
you can drive a european car
you can drive a korean car
you can drive a american car

but you never have the fun with a NISSAN MICRA

aztec micra

ja en waarschijnlijk gaan mijn hoedeplank speakers, ook mtx, ook in deze auto

Erwin

Leuk woofertje Robert :)

Bij mij ligt et er al een maand in, snap er alleen de ballen niet van met aansluiten en heb er geen tijd voor helaas, dus binnekort gaat die er weer uit.

:) Micra k12 1,2 80 pk :)

aztec micra

Citaat van: Erwin op 04 april 2007, 22:24:59
Leuk woofertje Robert :)

Bij mij ligt et er al een maand in, snap er alleen de ballen niet van met aansluiten en heb er geen tijd voor helaas, dus binnekort gaat die er weer uit.



is toch niet al te moeilijk maar goed bij mij was het de 1e keer ook moeilijk  maar het wordt steeds makkelijker

THE DOLPHIN

@robert ik heb nog nieuw een setje ovale mtx speakers liggen hier 80wrms

just call me

you've got mail
you can drive a european car
you can drive a korean car
you can drive a american car

but you never have the fun with a NISSAN MICRA

aztec micra

versterker is nog niet binnen maar wel andere problemen in de nacht van maandag op dinsdag om 05:00 uur ging er bij ons buiten een alarm af ik uit mijn bed en effe door het raam kijken niks gezien dus nog effe gaan slapen vandaag ben ik met de groene micra wezen werken ga ik naar huis vanmiddag zie ik een deuk zitten in de dakrand wat blijkt nu het was het alarm van de auto ze hebben geprobeerd in te breken door een schroevendraaier tussen de deut te zetten toen is het alarm afgegaan en is de dief ervan doorgegaan en nu achteraf heb ik op dat moment iemand weg horen rennen maar goed uiteindelijk is de auto niet weggehaald en is er ook niets uit de auto gehaald maar wel een flinke schade. ze noemen dit bij ons ook wel de poolse manier van inbreken door middel van een schroevendraaier de deur open buigen en vervolgens de gehele stijl ombuigen en de auto open maken.






gelukkig is de deur niet beschadigd wel is het deur rubber kapot verder zit er dus een deuk in en is de lak gebarsten wat het gaat kosten weet ik nog niet maar alles komt goed

Igor


nismo

Ze moeten de micra's in helmond wel hebben de laatste tijd.. Heinz pas maar op  :D

Anti autostyle!!

aztec micra

Citaat van: nismo op 11 april 2007, 21:22:11
Ze moeten de micra's in helmond wel hebben de laatste tijd.. Heinz pas maar op  :D

die hebben ze al vaak genoeg gehad met deze micra

nismo

maar met de k12 volgens mij nog (bijna) niet..

Anti autostyle!!

biermagnaat

wat een ellendige schade :S balen zeg!

Michiel

Balen, maar goed dat het alarm tenminste werkt voor wat het zou moeten doen, anders had je nog meer schade gehad :(