Aztec's Green Monster

Gestart door aztec micra, 26 november 2006, 12:05:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michiel

Dat ziet er wel strak uit, en lijkt me inderdaad makkelijk te monteren.
Ik vraag me alleen af of het niet te fel is voor de mensen die voor je rijden...?

aztec micra

ik hoor niemand klagen en uh daar heb ik geen last van hoor >:D >:D

Igor

Dit is 6000K met PIAA ledjes:



@ Martijn, inbouwen is een piece of cake, doe ik zo voor je.

Igor

Inbouw sessie:



[verwijderd door de beheerder]

Igor

 :D

[verwijderd door de beheerder]

blue_Wonder

kick :duim: maar wat kost zon grapje nou precies??

aztec micra

licht eraan welk merk je koopt en of je goede contacten hebt ik heb het namelijk voor inkoop maar ze gaan tot 250,- euro maar ik denk dat het voor de helft ook moet lukken ik had ze nog een stuk goedkoper

blue_Wonder

thx.
dan is het zeker de moeite :D
Ga mij is orienteren

aztec micra

zo vandaag had ik eindelijk tijd om mijn ruitenwisservloeistof pomp te vervangen

in eerste instantie had ik het wiel verwijderd en vervolgens de wielkuip toen kon ik er nog niet bij ik dacht dan toch maar de voorbumper eraf. toen ik hiermee bezig was kwam ik erachter dat ik hiervoor ook de koplampen moest verwijderen toen ik de linkse (aan de kant van het reservoir) koplamp eruit had zag ik dat ik de bumper niet meer hoefde te demonteren deze heb ik dan ook maar weer meteen vastgezet vervolgens kon ik het reservoir los maken en eruit halen en toen ben ik maar achter zo'n pompje aangegaan maar die hadden ze bij de nissan dealer niet op voorraad dus hebben e hem voor mij besteld nu heb ik de auto dus weer in elkaar gezet om hem vervolgens als ik het pompje binnen heb hem weer uit elkaar te halen maar ik weet nu in iedergeval dat het de tweede keer minder tijd gaat kosten als vandaag

ik heb geen foto's gemaakt maar ik zal de volgende keer wel even doen

Challenge

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

aztec micra

Citaat van: Challenge op 30 november 2007, 21:47:59
Aardig klusje zo te lezen :duim:

als je weet hoe het zit gaat het altijd makkelijker maar goed het is gelukt

Richard

Die achterlichten van jou vind ik echt zeer strak! Waar heb je die precies besteld? Japan weet ik al, maar via welke site / wat / waar ?

:)
Micra ombouw begonnen!!

aztec micra

Citaat van: Richard op 18 januari 2008, 22:10:32
Die achterlichten van jou vind ik echt zeer strak! Waar heb je die precies besteld? Japan weet ik al, maar via welke site / wat / waar ?

:)

ik heb deze auto zo overgekocht deze lichten zaten er reeds in de vorige eigenaar heeft ze erin gezet

mitchel123

nice ride! :P

Wil ook graag mistlampen.....kan dat ook in mijn micra'tje of heb ik een andere bumper nodig???

greetzzz

[verwijderd door de beheerder]

Michiel

Standaard volgens mij niet, maar Marleen (Micramuts) heeft kleine lampjes aan beide kanten naast de nummerplaat zitten, misschien is dat ook een idee voor jou?