Mijn MICRA (still working on it)

Gestart door Taxloss, 04 januari 2007, 21:30:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Larrs

Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Heiko

Gefeliciteerd! (hier was toch een een topic voor?)

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

MicraMuts

Oh wat balen zeg! :-\ Wat ga je nou doen?!

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Taxloss

Ik heb advertentie gezet op onderdelen lijn voor een nieuwe motor en ik heb een aantal hele goede aanbiedingen gehad!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

paulus

gecondoleerd met het verlies!

Maar als ik het hele verhaal goed volg ben je met de klacht bij de dealer geweest conclusie volgens hun ketting of waterpomp!? eindconclusie geen van beide maar wel een kapotte motor! Doen ze daar nog wat mee?
Ik snap het uiteindelijke defect wel, zoals eerder vermeld heb ik kort geleden mijn eigen 1.0 blok gestript en deze had en ratel wat veroorzaakt werd door een opgerekte ketting, versleten spanners, en een gebroken geleider! Buiten dit heb ik ook een enorme hoeveelheid slutch gezien door het hele blok maar vooral in de cilinderkop wat de smering echt niet te goeden komt! Maar de duidelijke oorzaak (die ik dus in dit verhaal mis) was idd weinig onderhoud en verkeerde/goedkope olie (onder het motto het is maar een boodschappen autootje en ik rij er niet veel mee).
succes met de situatie verder!

Taxloss

Jah precies. Ik baal gewoon ontzettend dat ik er ben geweest met de klacht en toen een beetje afgewimpeld werd terwijl ik zeker wist dat er iets mee is. Dat maakt het extra vervelend.

Helemaal balen, want ik heb net sinds gisteren nieuwe bestickering. Hij is echt ontzettend vet geworden.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

rob

foto's! we zien hem nu niet @ de meeting namelijk of er moet een wonder gebeuren!

Taxloss

Hij staat niet bij mij. Hij staat bij de reparateur, dus ik kan geen foto's maken en toen ik hem had was het donker.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

dat is zeker balen voor je Taxx, je had je helemaal ingesteld voor de meeting toch met je niuewe stickers.

komt er nu een 2dehands blok in of laat je deze nog repareren?

dan IPV meeting maar een fotoshoot toch?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Ik kom wel op de meeting hoor. Alleen niet met de micra...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

paulus

Doen ze daar nog wat mee? en hebben ze jou destijds gewaarschuwd voor de eventuele gevolgen?

Taxloss

Citaat van: Mystical Green op 11 december 2008, 19:51:05
met de polo haha

hahaha die is ook al lang en breed overleden... maar leuk dat je er nog aan denkt... die is trouwens inmiddels mama geworden de eigenaresse van de polo...

Citaat van: paulus op 11 december 2008, 19:50:53
Doen ze daar nog wat mee? en hebben ze jou destijds gewaarschuwd voor de eventuele gevolgen?

Nee dat hebben ze niet gedaan
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

rob

POLOL vind het zoon raar woord zet je hem wel aan de overkant neer dan ;)

Taxloss

Citaat van: Mystical Green op 11 december 2008, 19:54:03
wist ik al soms luister ik na je als je iets verteld

Dat is fijn, is er toch nog iemand die naar me luistert... ik hou steeds meer van je.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...