Mijn MICRA (still working on it)

Gestart door Taxloss, 04 januari 2007, 21:30:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Taxloss

hahaha tja ik ben er wel heel gek mee natuurlijk. Maar jah. We zullen zien hoever we komen.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Nou hij doet het weer. Maar ben weer een heleboel geld lichter :( viel me erg tegen. Er waren van de versnellingsbak 2 bouten afgebroken. Hij heeft er veel werk mee gehad om hem er onder te krijgen.

Spaargeld begint op deze manier aardig dun te worden. Hopelijk gaat het nu even goed met de auto zonder problemen.
NIet grappig meer.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

2yellow4u

Hoe komt dat dan, te hard opgetrokken of komt 't vaker voor bij Micra's??
Je had toch pas een andere motor erin...

rob

wat jij zegt of gewoon muurvast en niet warm gemaakt en laten schrikken zodat hij los kwam ;)

Larrs

Waarschijnlijk heeft het te maken gehad met je motorblok swap.

Hopelijk ben je nu ook verlost van grote problemen. Je Micra was het ook niet waard om het zomaar weg te doen. :)
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Ronald

Nu op naar veel probleemloze kilometers :duim:

Taxloss

Er waren van de versnellingsbak die ik had gekocht 2 bouten afgebroken. Niet van mijn eigen. Dus daar moest eerst nog van alles aan gedaan worden voordat hij er onder paste. Maar goed.

Hij doet het... normaal ben ik blijer... was erg duur grapje
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Ronald

nou dat is lekker zeg dat ze een kapotte bak geven
waar had je die gehaald?

Chrismo

Sjit he.....zit je ff niet mee. Net wat je zegt, hopen dat het nu goed blijft gaan! Maargoed, die bak heeft je de kop niet gekost toch? Wel vreemd! Ik heb meerdere keren zoiets gedaan maar zou niet weten hoe je het voor mekaar krijgt daar een bout af te laten breken ???

Reparatie's kosten nou eenmaal geld.......zoiets komt nooit gelegen.






gr Chrismo

Red Racer

dat was helaas een duur grapje zo te horen, had je met je swap er geen andere bak bij geplaatst. welm gekeken of ie er nog goed uit zag toen?

we gaan hopen op ZEER VEEL kosteoze KM's


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Ik kan je vertellen dat ik met de motor swap goedkopr uitwas dan met het vervangen van de bak...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Chrismo

Volgende keer als je een bakprobleem hebt dus EN motor MET bak wisselen ;D   

Taxloss

ik heb eigenlijk geen idee of mijn beun dat de vorige keer heb gedaan. shit... voel me ontzettend vrouw. hahaha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Ed

Lekker afgezaagd om het zo maar te zeggen dus.

Niet zo mooi. >:(
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

Michiel

Citaat van: Ed op 04 oktober 2009, 20:59:33
Lekker afgezaagd om het zo maar te zeggen dus.

Niet zo mooi. >:(

De meeste sloperijen zagen de spullen gewoon door als ze iets na 2 seconden niet los krijgen. Zal daar ook wel gedaan zijn dan.