Mijn MICRA (still working on it)

Gestart door Taxloss, 04 januari 2007, 21:30:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 19 gasten bekijken dit topic.

MicraMuts

Verfbrander zou ik niet doen met de mooi in kleur gespoten kapjes.  ::)
Föhn kun je proberen maar dat werkte bij mij totaal niet.

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Ronald

verfbrander op de laagste stand houden en niet te lang op 1 plek, gaat prima.
Zelf zo ook gedaan om de kit van de achterlichten van mij almera los te krijgen.

maar als je het risico niet durft te nemen moet je het gewoon niet doen ook, zou zonde zijn als je de boel vernaggelt

Taxloss

Ik ga dat wel proberen als het licht het doet en de nieuwe lampen erin zitten.

Heej Marleen jij had ze toch ook cadeau van je vriend??? hahaha. Ik ook. Alvast voor mijn verjaardag.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

illko

wat je misschien ook kan proberen is met ijzerdraad. zo snijden ze ook de kit door van een voorruit. 2  houtjes ofzo als handvatten en dan heen en weer halen als een zaag. door de heen en weer beweging wordt de kit vanzelf warm, en je kan netjes met de ronding van je lamp snijden.

Red Racer

Dat is een hele goeie oplossing illko.

je akn ze ook zelf maken als je handig bent :P


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Jij bent handig toch? dus wat zei je??? Jij ging er een paar voor me maken??/ hahahaha das LIEF!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

Heb je een setje koplampen voor me dan?

moet ook nog die van geuens af maken voor zijn k10.

zal ff met rob afspreken waneer ik bij m alng kan komen dan maak ik wel een setje voor je  :duim: ;)
of ff langs de sloop.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

MicraMuts

Citaat van: Taxloss op 08 december 2009, 12:28:48
Ik ga dat wel proberen als het licht het doet en de nieuwe lampen erin zitten.

Heej Marleen jij had ze toch ook cadeau van je vriend??? hahaha. Ik ook. Alvast voor mijn verjaardag.

Klopt! :) Wat een schatjes!  :-* ;D

Heb hier ook nog 2 koplampen liggen, sommige schroefpunten zijn kapot dus zijn niet meer bruikbaar.

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Taxloss

Dan kunnen die misschien nog beter als voorbeeld dienen, die van mij zijn namelijk in prima staat.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

#475
ik weet niet hoever je woont of moet ik dan met de contributie wat extra betalen dat marleen die lampen kan verzenden naar mij toe?

dan hoop ik daar ook wat voor te kunnen maken.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

zo kunnen we het ook doen. Marleen woont meer aan mijn kant van het land zeg maar.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

MicraMuts

Verzenden wordt beetje duur denk ik.  ::)

Je mag ze hebben voor een aardigheidje  :) Moet ik alleen wel even de schuur overhoop halen en hopen dat me pa ze niet weggegooid heeft  ::)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Red Racer

dan maak ik wel 2 setjes ofzo.

als het beneden de 10kg is is het nog 6,75 euro, maar ik hoop dat je pa ze niet heeft weggooid.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Ik heb mijn auto nog steeds niet terug :(
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...