Mijn MICRA (still working on it)

Gestart door Taxloss, 04 januari 2007, 21:30:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

nissanzwijndrecht


Taxloss

Geen idee, gisteren gebeld maar hij nam niet op
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

nissanzwijndrecht


Red Racer



[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Jah is een bekende, ik heb geen verlichting en hij is nog niet gemaakt. Ik heb hem nu kunnen bereiken en waarschijnlijk is hij zaterdag klaar...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Ik heb hem eindelijk! gelukkig lampen zitten er in, maar vind het nog niet mooi genoeg! gelukkig heb ik wel weer licht.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

ik heb het geld naar je toe overgemaakt, dan kan je die oude lampen van marleen naar mij toe opsturen.

hoeveel sets moeten er dan gemaakt worden?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Ronald

Verlichting probleem ook gelijk opgelost?

Taxloss

Jah probleem opzich is opgelost. Maar er zitten nieuwe koplampen in en ik vind het niet echt mooi gedaan. 1 zit perfect recht. De andere zit er gewoon scheef in. Dus daar wil ik toch nog even wat aan laten doen. Bovendien staat het compleet verkeerd afgesteld.

Marleen, omdat jij die lampen ook hebt ben ik wel benieuwd of het bij jou ook zo lastig te plaatsen was?
Wil jij de lampen opsturen naar Patrick? Maak ik de kosten van het versturen terug over op jouw rekening (moeilijke zin)
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

moet ik me adres naar marleen overmaken.

dan komt het wel goed.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

Als jij een kerstkaartje hebt gehad dan heeft zij jou adres wel.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

nissanzwijndrecht

mooie foto's nicole
ik wil ook zo'n lip eronder is echt mooi.

Taxloss

De lip is net nieuw, hij zit iets anders dan de eerste keer, wel beter trouwens. De micra staat niet van zijn mooiste kant op de foto, maar hij mag er wel zijn zo. toch?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

kan iedereen trouwens gelijk alles zien. Nieuwe bumperlip, nieuwe achterspoiler, koplampen.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...