Mijn MICRA (still working on it)

Gestart door Taxloss, 04 januari 2007, 21:30:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

2yellow4u

Lekkage aan je benzineleiding kan gevaarlijk zijn, vooral als de lekkage in je motor-compartiment zit..dan kan er brand ontstaan.

Heb je geen benzine lucht geroken dan??

So be careful, Nicole  :-X

Taxloss

Nee als hij al lek is dan is het aan de achterkant vlakbij de tank. Maar dat is ook de reden waarom ik twijfel, zelf ruik ik er niks van... heel gek
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Rob

vreemd verhaal die lekkende benzine leiding... dat zou je idd zelf ook op moeten merken...

heel vreemd dus...
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Taxloss

Nou mijn auto staat momenteel bij mijn beun, maar hij heeft gebeld dat ik hem kan ophalen.

Hij had het volgende verhaal:

Hij heeft de auto van voor naar achter nagekeken, mee rondgereden enz.
Hij kon helemaal niks zien, niks ruiken en niks merken bij het rijden. Volgens hem was de leiding niet lek.
De enige plek waar het volgens hem kon zitten is dan boven de tank, maar die zou hij dan moeten laten zakken of juist liften (dat weet ik niet meer)
Maar ook dat leek hem zeer onwaarschijnlijk want dan had hij het wel geroken, of ergens een druppel, of drupspoor gezien volgens hem...

Dus volgens hem geen vuiltje aan de lucht.
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Rob

dat klinkt positief. scheelt je een hoop geld ook
Ik bedoel het wel goed... Alleen sommige mensen begrijpen me verkeerd.

I have a need for speed

Red Racer

raar, de garage zegt een lekkende bezine leiding enz.
en je ben mannetje zegt dat er vuiltje aan de lucht is.

scheeld je weer geld.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

emiel

inderdaad dat scheelt je weer geld!

En moet je nagaan hoeveel mensen de boel meteen laten maken bij hun dealer voor veel geld, terwijl er nix aan de hand is.

Ik weet nog dat ik met onze smart fortwo bij Baan geweest ben voor een wintercheck, ze vertelden mij dat ik voor de schijven etc moest laten vervangen want dat kon echt niet meer.
Ik heb dat maar met een korreltje(liksteen) zout genomen.
Hahahahahaha wat een verhaal, drie jaar later waren de remmen nog niet aan vervanging toe!

Taxloss

Tja ik vind het wel vreemd allemaal, vooral omdat ik er direct al geen goed gevoel bij had...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

MicraMuts

Wat je nog wel zou kunnen doen, is terug gaan naar de dealer, en vragen of ze je willen laten zien waar de lek volgens hun moet zitten.


http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

emiel


Taxloss

Citaat van: MicraMuts op 21 juli 2010, 20:37:02
Wat je nog wel zou kunnen doen, is terug gaan naar de dealer, en vragen of ze je willen laten zien waar de lek volgens hun moet zitten.



Jah dat hebben ze laten zien, maar ik zag toen niks en ik rook toen ook niks en dat heb k ook tegen de dealer gezegd...

Maar misschien moet ik gewoon nog eens vragen...
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Paar plaatjes geschoten op vakantie....








I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

Ik heb trouwens mijn zinnen gezet op een andere micra... Niet dat ik deze echt zat ben, maar ik heb hem al bijna 5 jaar en denk dat ik een keer toe ben aan wat anders. Ik merk aan mezelf als dingen stuk gaan dat ik het zonde begin te vinden om te investeren, terwijl het normale onderhoudsuitgaven zijn.

Heb mijn zinnen gezet op een 1.3 super s importeren uit Japan
Of op een 160 sr.
Maar jah, denk wel dat het een meerjarenplan wordt, gezien de kosten die ik momenteel even niet aankan...

Maar goed, dat neemt niet weg dat ik mijn ogen en oren goed openhoud en alvast begin te sparen. (sparen zal ik lang moeten doen)

En misschien kan iemand dan alvast sparen om de mijne van me over te nemen. hahaha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Red Racer

dat zijn nog eens plannen nicole, de micra staat er goed bij ;) ook met regen ?

alles wat je uit japan laat importeren is waarscheinlijk wel automaat dus michien wel handig voor je pols.

Is wel aantrkkelijk om die micra dan over te mnnemen maar me hart ligt vrij diep in de K10 en zal m niet gauw weg doen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

2yellow4u

#569
Oh, dat zijn interessante plannen Nicole!! Ben benieuwd!!

Wat heb je trouwens voor een sticker op je achterklepje zitte,
links van je nummerplaat?
Die zat r toch nog nie...