Mijn MICRA (still working on it)

Gestart door Taxloss, 04 januari 2007, 21:30:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

rob

toen had hij nog zijn eerste blok en orginele velgen

jasperdg

 ;D Dat is van de reclame! Komt er zo'n kwal aanrijden die mompelt "zo dat ziet er lekker uit". Als ie dan stopt kwaakt ie d'ruit: "wat kost zo'n auto nou?"  Hahahaaaa die Tax
(reclame cartracks ofzo).
Bij IT'ers gaat alles automatisch maar niets vanzelf...

MicraMuts

haha ja dat was hier in Lochem bij een begraafplaats  ;D

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Red Racer

die velgen heeft ..... nu, een zwarte micra met een zeer grote uitlaat was op de eindhoven meet.

het is wel stoer die foto, knappe kleren wielen gaan verwisselen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

N I L I S

Tegenwoordig heb je daar toch wel kerels voor die dat ff voor je fixen of niet tax ;)....

Geuens

Citaat van: Red Racer op 13 maart 2009, 21:21:58
die velgen heeft ..... nu, een zwarte micra met een zeer grote uitlaat was op de eindhoven meet.


Ja idd Rick heeft ze er onderliggen nu.

Rick

Yup :) Schijnen de sletten velgen van de club te zijn.. 3e eigenaar al  ;D

Taxloss

nou 3e??? 5e ofzo hoor... hahaha.

Maar inderdaad, met goede kleding op het asfalt, geen probleem. En velgje verwisselen doe ik nog steeds zelf... vind ik leuk werk. Hoewel, bij de laatste velgen zat de montage bij de prijs in... hahaha!!!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

rob

ja dat was krik er onder en me 3 man in almelo op de meeting hup er onder :P

Rick

Citaat van: Taxloss op 14 maart 2009, 11:42:52
nou 3e??? 5e ofzo hoor... hahaha.

Maar inderdaad, met goede kleding op het asfalt, geen probleem. En velgje verwisselen doe ik nog steeds zelf... vind ik leuk werk. Hoewel, bij de laatste velgen zat de montage bij de prijs in... hahaha!!!
ofzo? haha.. wil het niet eens meer weten:D Blijven voorlopig er nog wel even onderzitten!

Red Racer

je zijn wel in goeie handen hier op het forum dus die velgen.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Taxloss

#372
Zo dan nu even de stand van zaken. De knipperlichten zijn vervangen door witte. En we zijn druk bezig met de hoedenplank. Helaas was de verf op en het resultaat laat dus nog even op zich wachten...





I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

MicraMuts

Knippers staan goed!

Ben benieuwd naar het eindresultaat van de hoedenplank.

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

PW-performance

staat vele malen beter dan oranje knippers..  :duim:
www.pwperformance.nl  Banden en velgen montage en balanceren /  Laswerk / Veerpootbruggen / Verstelbare Panhard Rods