mijn super s

Gestart door Mystical Green ®, 26 februari 2007, 18:04:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MicraMuts

Nee!  :-\

Heeel rustig momentje zoeken dan maar..  ::)
ben heel benieuwd!

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Marc

Hoi,

Toch ben ik van mening dat het probleem nog steeds met je linker (als je voor de auto staat de bijrijderskant dus) voorruithoudertje te maken heeft.
Dat is een soort plastiek blokje dat er voor zorgt dat je voorruit bij montage op de juiste plek komt. En bij die linker kan het voorkomen dat de kit daarvan verrot is en dat er daar water door sijpelt. En dat water komt dan achter je dashboardkastje vandaan en valt op de mat.

Maar goed, het kan natuurlijk ook iets anders zijn.

Michiel

Volgens mij die langwerpige gaten (+/- 2,5 cm breed) waar de pinnen van de parafaanplaat in valt....

MicraMuts

Citaat van: Twister op 26 februari 2008, 11:28:59
Hoi,

Toch ben ik van mening dat het probleem nog steeds met je linker (als je voor de auto staat de bijrijderskant dus) voorruithoudertje te maken heeft.
Dat is een soort plastiek blokje dat er voor zorgt dat je voorruit bij montage op de juiste plek komt. En bij die linker kan het voorkomen dat de kit daarvan verrot is en dat er daar water door sijpelt. En dat water komt dan achter je dashboardkastje vandaan en valt op de mat.

Maar goed, het kan natuurlijk ook iets anders zijn.

Hey ben jij er ook weer!  :duim:

Daar heb ik toen naar gekeken, maar dat leek er normaal uit te zien..

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Larrs

Valt wel op zo'n knalrode stang. :P

Maar waar haal je zo'n veerpootbrug van OMP?
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Taxloss

I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Larrs

Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Marc

Citaat van: MicraMuts op 26 februari 2008, 14:24:04
Citaat van: Twister op 26 februari 2008, 11:28:59
Hoi,

Toch ben ik van mening dat het probleem nog steeds met je linker (als je voor de auto staat de bijrijderskant dus) voorruithoudertje te maken heeft.
Dat is een soort plastiek blokje dat er voor zorgt dat je voorruit bij montage op de juiste plek komt. En bij die linker kan het voorkomen dat de kit daarvan verrot is en dat er daar water door sijpelt. En dat water komt dan achter je dashboardkastje vandaan en valt op de mat.

Maar goed, het kan natuurlijk ook iets anders zijn.

Hey ben jij er ook weer!  :duim:

Daar heb ik toen naar gekeken, maar dat leek er normaal uit te zien..

Je ziet er ook niets aan. Het gaat juist om die kit die achter dat "blokje" zit. Als die verteerd is komt er water doorheen wat weer achter je dashboardkastje vandaan komt.
Nogmaals het hoeft bij jou niet het geval te zijn maar voor die paar euro is het de moeite waard om dat te laten vervangen. Als je dan geen water meer binnen krijgt is het problem opgelost. En als het probleem niet opgelost is heb je tenminste een nieuw "blokje" daar zitten  :D

MicraMuts

Das waar! Ik laat me raam wel een keer sneuvelen, dan zal het ook wel opgelost zijn hoop ik! en gelijk een mooie zonneband erin  ::)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

rob

ziet er leuk uit die brug en ook lekker bezig met de auto dus met het lekkere weer

Taxloss

gelukt om het te vervangen? haha
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

rob

#206
oke dan :D en dat heb je gewoon met de standaard veren gedaan die je mij ook heb geleverd? ... mijn buurman en de monteur die het gaat plaatsen zijn bang namelijk dat mijn veren het minder lang houden vanwege dat hij altijd een vast veer punt heeft gehad dus dan kan ik daar voor gaan sparen

MicraMuts

Zijn die rode beter?

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

rob

zit er leuk uit ;) nog iets meer rood onder de hood en het is helemaal leuk ;)

zit zelf ook te denken aan me bogie's vervangen stond vanmiddag even stationar te draaien en toen had ik beetje veel last van wit walmpje uit de uitlaat :S

dan is er iets niet goed toch of te veel olie of geen goede verbranding toch?

Michiel

Citaat van: rob op 01 juni 2008, 18:44:14
zit er leuk uit ;) nog iets meer rood onder de hood en het is helemaal leuk ;)

zit zelf ook te denken aan me bogie's vervangen stond vanmiddag even stationar te draaien en toen had ik beetje veel last van wit walmpje uit de uitlaat :S

dan is er iets niet goed toch of te veel olie of geen goede verbranding toch?

Witte walm is verbrand water, waarschijnlijk dus wat water in je uitlaat.