De belgische micra

Gestart door micra3, 10 maart 2007, 17:49:42

Vorige topic - Volgende topic

micra3

neen heb zelf niets dank je voor je medeleven. ;)

:)

micra3

van vandaag weet ik dus zeker dat de opvolger van men micra, een nissan micra GX 1.5D van 1999 wordt.
een grijze kleur van zodra ik foto's heb komen ze erop.

MicraMuts

Nice! ik ben benieuwd!!

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Taxloss

Ben ook heel benieuwd!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

micra3

het enige wat ik heb te vragen is dat ik men oude auto volledig wil uit elkaar nemen binnen en buiten stukken iemand die me hints en triks kan geven is noodzakelijk moet dit namelijk op 1 dag klaarspelen.  ::)
Niet te vergeten dat men stuur zen airbag eruit is dus weet niet hoe die los kan. :-\
Allesinds als je iets weet nu mag je het hier opzetten of als de admins en moderators liever een nieuwe topic willen laat me dit dan weten in pm dank u. :duim:
Hoe meer responses hoe makkelijker voor mij.  :duim: :duim: :wave:

Ed

Als je de auto gaat slopen dan lijkt het mij logisch dat de onderdelen die je te koop hebt dan in een nieuw topic gaat plaatsen in de te koop aangeboden topic's.
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

micra3

ik spreek niet over verkopen dat is dan allemaal  reserve stukken voor in de andere buiten de motorblok dan vermits ik diesel ga hebben.
Al derest hou ik voor als ik brokken heb. :duim:

En slopen is een groot woord ga alles wat ik kan recupereren er zelf uitsleutelen daarmee dat ik dat vraag als er mensen dingen kennen om het lostemaken dat ze het er maar bij zetten dat gaat dan veel mekkelijker zijn voor me. :)

Ed

Als je problemen hebt met het uit elkaar halen van sommige dingen geef maar een gil.
Maar het beste is om Mystical Green even te contacten om echt specifieke dingen,hij zit namelijk dag en nacht in deze auto's en heeft vaak de oplossing voor al de probleempjes
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

MicraMuts

Misschien even aangeven waar je aan zit te denken, wat je allemaal als reserve onderdelen wil hebben.. ff een lijstje met 1,2,3 ervoor

Dit gaat nog steeds over jouw auto dus je kan het gewoon hier laten staan.

micra3

wil je een lijstje zal het anders zeggen wou alles recupereren van de pinkers en voor vleugel tot het dashboard en de zetels alles wat niet stuk is dus vanaan de voorruit tot vanachter. ::)
1. zetels.
2. al de plastiek binnen.
3. de gordels.
4. het dachboard volledig met unit (moet eerst stuur losmaken??????).
5. het dak (binnenzijde).
6. voorvleugel.
7. zij knipperlichten op de vleugels want 1vleugel is stuk.
8. volledige deuren. 3deurs.
9. de koffer volledig (klep dat open en toe gaat).
10. de tamboers van achter de wielen als dat het zelfde zijn op de diesel. (dat zijn die dingen vannachter achter de wielen. Dat is dat van de handrem).
11. de remschijven en remblokken als dat hetzelfde zijn op de diesel.
12. de valve kap op de motor als dat hetzelfde is. (vrees hiervoor)
13. de buiten carroserie de achtervleugels als dat kan!!
14. De veringen als die hetzelfde zijn.
15. originele achterlichten.
Denk dat dat ver alles is niet!!! ;)
laat jullie uitleg maar vloeien  :P hehe :duim:

MicraMuts

2. Deurpanelen en achterpanelen is niet moeilijk, die zitten vast met "nopjes" die je er met beleid uit moet trekken.
3. is kapje waar je de gordel kunt verstellen eraf halen, die schroef eruit draaien dan zit er in het midden ook nog eentje en dan de stang op de bodem losdraaien, wel moet je geloof ik oppassen dat je gordel niet helemaal opdraaid.

micra3

de deurpanelen mogen erop blijven he ga ze helemaal eraf halen de deuren.in 1 stuk met ruit en alles erin.
Achterlichten zijn een paar vijzen (schroeven).
de rest weet ik niet direct  ???

MicraMuts

Klopt en zit vast gekit..

Je hebt ook nog panelen naast je achterbank als het goed is.. :)

micra3

in het kofferdeel bedoel je en naast de stoel zelf ja idd (inderdaad).
en de valve klep is ook een paar schroeven maar weet niet of dat past op een diesel denk het niet.
Bestaan er luchtfilters voor op de diesel of een katalysator om lawaai te hebben hihi.

micra3

Excuseer mij het dashboard met tellerunit is dat volledig afneem baar in 1stuk ofniet laat me iets weten aub dank je.
en het stuur hoe maak je dat los.