Challenge Micra SR20DE inside.

Gestart door Challenge, 30 april 2005, 22:15:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

paulus

nou lekker is dat! ik heb geen indruk achter gelaten blijkbaar.....

Je auto kwam net de brug af en de wielen moesten nog nagetrokken worden..... ring a bell?


Arno

Zijn ondertussen de andere delen van je uitlaat al binnen?? Ben eigenlijk wel benieuwd wat je ervan merkt tijdens het rijden.

grtzz

Challenge

Nee nog niet >:(
Ik heb ook het probleem dat ik me auto niet kan keuren, omdat hij lekt op de flens van de achterdemper :D
Had de auto beter eerst kunnen laten keuren voordat ik je de einddemper had verkocht :)
Maar ik ga van de week weer effe bellen naar Engeland,kijken waar het 2e gedeelte van de uitlaat blijft.
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Arno

Hahahah bij mij doet ie het best, nog bedankt daarvoor. Heb je toevallig de boekjes nog bedacht me later dat er wel eens TUV papieren bij kunnen zitten.


grtzz

Red Racer

hoe gaat zo iets eigenlijk vanuit engenland vandaan met transacties?


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]

Challenge

Ik doe alles met paypal :)
Lekker veilig en normaal heb je alles zo in huis.(als het op voorraad is :D)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Challenge

Dan krijg je dus dit,maar afwachten hoe veel de schade zal zijn...

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

rob

shit man das niet mis

Challenge

Het "leuke"was nog, dat de auto die het heeft veroorzaakt, parkeersensoren had.....
Dan was die gene echt nog aan het slapen volgens mij....
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

rob

zo echt wel of doof :P

Geuens

Is kut,
Hopenlijk niet te veel kosten.

Cookiebox

zow.. das niet zo fraai  :o zeker wel een kleine 600 euro wel geluk dat het scherm zo ver ik kan zien niet echt ingedeukt is dus zal meer en deel spuitwerk zijn.
Maar goed tegenpartij betaald?? mag hopen dat die persoon niet weggereden is

Arno

tjeess das vet balen, valt mij vaak op dat veel auto's met sensoren schade hebben. Die mensen zijn echt doof.


Ed

Ik denk dat je gauw praat over 1500 eurie ex de btw.met die schade zit je daar zo aan.
Bumper spuiten reparatie of een nieuwe en het scherm uitdeuken spuiten de stripping en uitspuiten op de delen die aansluiten om het kleur verschil te nekken.
Lelijke schade overigens,maar alles is te maken.

Succes Martijn.
Rijdt nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Groetjes,Ed

Red Racer

WTF die was echt doof of hij/zij had zn muziek te hard aan staan.

dat ze zown knap karretje over het hoofd zien, en gaat heel wat kosten denk t zo.
hoop dat je het van de verzekering terug krijgt.


[size=10pt]''De Nissan Micra K11 staat bekend als de eerste Japanner die de titel heeft gekregen van Auto van het
Jaar.''[/size]