Challenge Micra SR20DE inside.

Gestart door Challenge, 30 april 2005, 22:15:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Larrs

Echt geweldig dat het gelukt is. :duim:
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Arno

Ik ben echt heel erg benieuwd hoe dat dit van zijn plek gaat. Welke remmen heb jij nu voor op zitten??? Was dat van een sunny GTI??? Past dat allemaal zo??

Grtzz

nismo

Zitten idd sunny gti remmen op.

Past niet 1 op 1 maar is wel pas te maken, zonder gigantisch veel aanpassingen volgens mij.

Anti autostyle!!

Arno

Dat is zeer interresant. Of is een upgrade naar 1600 100nx remmen al een hele verbetering want origineel vinden ze het niet altijd leuk bij mij  ;)

nismo

100 nx 1.6 remmen zijn wel een goede upgrade en passen wel 1 op 1.

Maar als je echt remkracht wilt hebben zou ik min. de gti remmen pakken, wat meer werk maar ook betere remkracht. Daarbij wel andere blokken pakken en wellicht ook schijfen, aangezien de standaard niet heel lang goed kunnen remmen.

Anti autostyle!!

Challenge

Ik heb zelf dus de remmen van een gti-r,ben er nog niet achter of ze groter zijn dan een gti maar dat zal ik een keertje nakijken.
Ik heb toen ik de auto heb gekocht ,gevraagd aan michiel :of hij de remmen van de 100nx er op wou monteren,maar vind toch de remmen van de gti-r een heel stuk beter remmen.

Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

nismo

gti = gti-r..

daarom zijn er weinig gti-r eigenaren die er bewust voor gekozen hebben de remmen standaard te houden ;)

Anti autostyle!!

rob

#877
filmpjes tijd
top van 124 bij deze run
http://www.youtube.com/watch?v=c_6d9za4nnI

edit:
2de run kwam ik nog tegen
http://www.youtube.com/watch?v=GrfZVIysgTM

Challenge

He cool ,ben dus gespot op de stip.
Het eerst filmpje kan je beter maar niet laten zien omdat ik een foutje maakte met de lampen.
Normaal moeten er 2 witte branden dan sta je precies op de stip,net voor de lamp groen werd ging er 1 weg en zat ik te twijfelen of ik nog wel zou gaan :D
Maar ik heb me er zeker wel vermaakt :duim:
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

rob

ag maakt het uit ;) hoort er bij toch ;) wilde je nog sms'en maar was je nummer kwijt :P was er speciaal voor die kant op gelopen

Larrs

Citaat van: Challenge op 13 september 2009, 21:37:33
He cool ,ben dus gespot op de stip.
Het eerst filmpje kan je beter maar niet laten zien omdat ik een foutje maakte met de lampen.
Normaal moeten er 2 witte branden dan sta je precies op de stip,net voor de lamp groen werd ging er 1 weg en zat ik te twijfelen of ik nog wel zou gaan :D
Maar ik heb me er zeker wel vermaakt :duim:
Ik heb de runs daarna gezien. Tegen een zilveren Starlet en een rode Civic, dacht ik. Daar heb je echt laten zien wat je Micra met zo'n blok kan presteren.

Je reactietijd was wat minder, maar toch had je een snellere tijd en topsnelheid.

Ik vond het wel mooi om te zien.
Ik heb geen Nissan Micra 1.3 (K11) meer, wel weer een Japanner.

Taxloss

Jah, was leuk om te zien! Hoe vond je het zelf gaan?
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Challenge

Ik ben zelf dik te vreden,reactietijd was voor mij nu niet het belangrijkste.
Wou goede runs maken inplaats van valse starts :P
Volgend jaar weer een stapje verder en leren van wat ik nu allemaal heb gevoeld en meegemaakt.
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Taxloss

Ja precies, vond het er erg goed uit zien en het klonk ook allemaal lekker!
I`m only responsible for what I say,
Not for what you understand...

Michiel

Ziet er leuk uit, nog veel bekijks gekregen op JAF?