Challenge Micra SR20DE inside.

Gestart door Challenge, 30 april 2005, 22:15:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Challenge

#960
Citaat van: Dirknissan op 08 augustus 2011, 16:11:17
hey zal wel aan mij liggen maar ik heb nog steeds geen under da hood pics gevonden.
mooie bak.
Ik had ze op mijn site staan maar heb de site opgezegd,omdat ie iedere keer gehackd werd...
Zal ze wel even opnieuw plaatsen.
Edit .Gevonden moest effe zoeken tussen een paar 100 foto's van het project.

Stock header.

Compleet met 2,5 inch header en uitlaat scheelt 15 pk rollerbank gemeten.
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Jeroen330

multiriempjes vervangen moet je niet willen hahaha

Riesh

Micra Addict

GTIMAN

Echt gaaf zo een spruitstuk!
15 pk is best veel winst kun je nagaan hoe geknepen motoren zijn.
Grtz

nismo

De SR20DE is een zeer geknepen motor. Aangezien dit een motorblok is dat uit de racerij komt. Dat is ook de reden dat die motor bijna bulletproof is, bij een beetje normaal gebruik.

Ook de nokkenassen, zuigers etc. scheelt al behoorlijk wat vermogen.

Anti autostyle!!

Jeroen330

Staat deze trouwens al op kenteken?

GTIMAN

RDW kenteken check geeft hem als 1.3

Dirknissan

ziet er goed uit challange
heb jij de balken van voor aangepast of niet waar het blok tussen hangt.
was bij de k10 nodig anders stak de v bak te veel de wieltour in.

rb26dett s13
sr20de    k10
sr20de+t 100 nx R.I.P.

Challenge

Thanks,
Nee ik heb niks aangepast aan chassis en ophangpunten waar de motor aan het chassis hangen.
Alleen de onderste motorsteun(hybride micra-sunny) en de motorsteun die aan de bak zit.
Aandrijflijn is alles custom omdat we de fuse van de micra wouden houden, omdat de hoek van de veren anders is bij een sunny.(wel geporbeerd maar was onmogelijk)
Dit omdat alles rdw proof moet zijn.
@allen voor de rdw, dit gaat binnen zeer korte tijd gebeuren, als de gene terug is van vakantie en die is er maandag weer.
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Dirknissan

#969
Ik zit zelf te twijfelen of mijn wielophanging er door komt,aangezien ik wel de fusees heb gebruikt van de nx.
fusee kogelbus uitgefreesd nieuwe bus en nx fusee kogels gemonteerd.
de schroefset die ik heb komt van een polo 6n en moest toch al aangepast worden en kan ik nu dus ook me camber stellen.
Bij de apk waren ze zeer tevrede en voorzag de mnteur geen probleme
een voordeel ze zijn minder streng zijn geworden.
(telefonish contact met de rdw helderd meer op dan welk fora dan ook)
we zullen zien wie als eerst de rdw berijkt :D en of we er door heen komen.

rb26dett s13
sr20de    k10
sr20de+t 100 nx R.I.P.

Jeroen330

Vandaag nog met de rdw gebeld..

Auto's voor 1998 is echt geen probleem.. De k10 van Dirk zal ook een makkie worden..

Auto's na 1 Jan 1998 moeten 100% zeker voor keuring naar Lelystad..
Weggedragtest ed à la 700 euro.. Als hij daar niet door komt ben je je kenteken kwijt en moet je mogelijk terugbouwen..

Riesh

Goed om te horen, nu nog even een sr20  scoren :P
Micra Addict

richardwbb

Ah dank je Jeroen! Met dergelijke kennis kan ik de RDW ook eens bellen.

Het roept ook nog wat vragen op en het is nogal een dilemma zeg!

Kevertje-SYS

Citaat van: Riesh op 15 augustus 2011, 13:06:33
Goed om te horen, nu nog even een sr20  scoren :P

tik het eens in op marktplaats.
Dan vind je deze
http://link.marktplaats.nl/462986644

Niet duur toch €1000,-

www.caraudioforbeginners.nl
Bringing Car Audio to a Higher Level

Riesh

Das een DET (met turbo) dat is me ietsjes overkill in een K10
Micra Addict