Challenge Micra SR20DE inside.

Gestart door Challenge, 30 april 2005, 22:15:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Heiko

33 milimeter is de standaard diameter?

droogie

kijk netjes en nou eerst efe rustig aan he  >:D

Challenge

Ja 33 is de standaard diameter vanaf de 2e kat naar je achter demper. :duim:
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

aztec micra

idd eerst lekker rustig rijden en daarn amag je weer gaan met die banaan

Jan-Paul

Penningmeester Nissanclub Nederland

Michiel

mooi dat hij weer rijdt, was wel een keer tijd :)

ook mooi dat hij nu weer beter rijdt :)

Challenge

Zekersss
Had effe gekeken was in totaal 8 weken dat ie stil lag :'(
Heb er vandaag de eerste 100km opzitten 8)
Nog 900 te gaan :)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Challenge

Zo eerste 207km zitten op de teller :)
Nog een kleine 800 te gaan moet zeggen tot nu toe rijdt ie veel beter en trekt ook lekker door in iedere versnelling ^-^
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Doompie

relaxt man !!

mag ik vragen wat er allemaal aan je blok gedaan is ???

Challenge

Genoeg ;)
Nismo cup zuigers 1.11 compressie.
Challenge nokken assen.
Spaghettie spruitstuk Challenge.
Groter gasklephuis.
Kop bewerkt grotere lucht inlaat.

En nog een paar geheimpjes......
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Doompie

zo zo ..

dus gelijk een gereviseerd blok eraan over gehouden ;)

goed bezig !!
ben benieuwd wat de Dynobank gaat zeggen..

Erwin

Netjes Martijn :), veel succes ermee en ik zie je nog wel een keer ofzo  :duim:
:) Micra k12 1,2 80 pk :)

Michiel

Klinkt allemaal erg goed, ben ook erg benieuwd hoeveel pk en nm je nu hebt na deze upgrades, heb je trouwens ook nog een foto van je nieuwe spruitstuk?

Gebruik je nu trouwens meer benzine of valt dat mee?

Challenge

De bank gaat ik verlopig nog niet op :)
Eerst goed inrijden dan mijn uitlaat systeem aanpassen.De pijp na me 2e kat tot de einddemper is veel te klein..
Hierdoor boven de 5000 toeren heb ik zoveel flow en uitlaatgassen, die dan als het ware een soort van klap veroozaken wat als gevolg, dat het in de verbrandings kamer te heet wordt,wat betekent weer kans op een kapot blokkie :duim:
Benzine kijk ik nu nog niet naar zijn te veel verschillende weggetjes die ik nu rijdt wat niet echt reeÃÆ'Ã,«l is...
Spruitstuk had ik al maar hadden we bij de klusdag er onder vandaan gesloopt....En moest er nu weer op :duim:

challenge
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Michiel

Citaat van: Challenge op 06 oktober 2005, 22:08:55
De bank gaat ik verlopig nog niet op :)
Eerst goed inrijden dan mijn uitlaat systeem aanpassen.De pijp na me 2e kat tot de einddemper is veel te klein..
Hierdoor boven de 5000 toeren heb ik zoveel flow en uitlaatgassen, die dan als het ware een soort van klap veroozaken wat als gevolg, dat het in de verbrandings kamer te heet wordt,wat betekent weer kans op een kapot blokkie :duim:
Benzine kijk ik nu nog niet naar zijn te veel verschillende weggetjes die ik nu rijdt wat niet echt reeÃÆ'Ã,«l is...
Spruitstuk had ik al maar hadden we bij de klusdag er onder vandaan gesloopt....En moest er nu weer op :duim:

challenge

Dat spruitstuk was toch helemaal stuk geslepen? hebben ze hem dan weer kunnen herstellen?