Challenge Micra SR20DE inside.

Gestart door Challenge, 30 april 2005, 22:15:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Challenge

Kijk je nooit op je teller :D
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

MicraMuts

ik heb geen toerenteller  ::)

http://eyanosa.nl (Sieraden voor mens en paard)

Challenge

kleine update:
Heb vanavond de nieuwe remschijven en remblokken gemonteerd,remt heerlijk >:D
En verder zijn mijn eerste bevindingen super van de koni schokdempers.
Hij stuiterd veel minder en heb voor mijn gevoel nog meer wegligging gekregen,verder nu een beetje spelen met de hardheid kijken wat dat doed met de micra :)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Challenge

Afspraak gemaakt bij rica om het kristal te gaan veranderen :)
Dus op naar de 7500 toeren

:wave:
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Michiel

Hoe zit het met je uitlaat? Ben je nog terug gegaan naar die zaak waar ze hem hebben verprutst?

Challenge

Bel bel bel bel bel.
Dus afwachten maar wannneer ze de spullen krijgen of hebben besteld.
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Igor

Citaat van: Michiel op 27 juni 2007, 08:13:53
Hoe zit het met je uitlaat? Ben je nog terug gegaan naar die zaak waar ze hem hebben verprutst?

Beetje normaal blijven. Moeten het bedrijf wel in hun waarde laten. Martijn, vind het wel rechtvaardig dat je het complete verhaal verteld, en niet meteen een bedrijf in de zwarte kijker zet.

Michiel

Wat ik heb gehoord en heb gezien van Martijn afgelopen zondag is dat ik vind dat ze niet echt professioneel te werk zijn gegaan.

Het kan best zijn dat jij wel tevreden bent over ze, maar als er bij 1 auto al zoveel misgaat, dan moeten ze echt hun dag niet hebben gehad lijkt me zo...

aztec micra

idd ik heb de ophanging bekeken die ze eronder hebben gezet maar zoals het nu zit is het levensgevaarlijk

Challenge

De koni's wordt een lang verhaal.
In het kort niemand is thuis.
Maar ik moet het volgens koni gaan regelen met de webshop waar ik de koni's bestelt heb.
Ben benieuwd. :-\
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

Igor

Scorpion staat bekend om zeer goede vakmanschap. Vooral de lasser is een vakman. Over de ophanging is de leverancier debet aan het feit dat ze de dempers niet compleet geleverd hebben. Niet Scorpion, niet Koni.

Kom maar eens onder mijn auto liggen, zie je meteen hoe mooi het gelast is. Daarnaast is de stoel vandaag perfect gemonteerd!

Challenge

Ik heb zo is effe zitten denken.
Enigste wat ik mij kan bedenken is:
Koni heeft zijn naam zeer hoog te houden en dan kan ik niks anders zeggen dat ze toch een behoorlijke fout hebben gemaakt.
Het lijkt mij toch volgens al hun certificeringen dat er een procedure is voor het verzendklaar maken van schokdempers.
Lijkt mij voor je iets verzendklaar maakt ,je controleert of je de juiste bouten bij de juiste schokdempers in de verzendoos plaatst.

En wat er voor de rest allemaal fout is gegaan laat ik een expert naar kijken. ;)
Mitsubishi colt 1.5 turbo
Mooie foto's zien,klik op de link hier onder.
www.mroosfotografie.nl

biermagnaat

heren. ook ik heb het het werk vanavond mogen aanschouwen bij het ophalen van mijn nieuwe remmen. en ik kan echt niet anders zeggen dan: als het mijn auto was geweest was ik er niet eens mee gaan rijden! ik vind het echt niet normaal zoals ze het eronder hebben gezet. en daarbij komt dat die uitlaat echt meer herrie maakt dan een micra zonder uitlaat. en na het verhaal van challenge aangehoord te hebben kan ik niet anders zeggen dan dat het bedrijf voor mij een regelrechte NO GO is geworden. ik vind het mooi voor igor dat hij het zo goed met de mensen kan vinden. en ik gun ze ook het allerbeste maar mij zullen ze nooit een keer mogen verwelkomen in hun, ongetwijfeld goed uitgeruste werkplaats.

Micra SRi

Ik vind erg vervelend voor Martijn en het lijkt een Maandagmorgen verhaal.
Persoonlijk heb ik wel goede ervaringen met AC Delco/Scorpion Tuning, ik kan mij namelijk niet voorstellen dat een bedrijf die ook gekoppeld is aan een ROC opleidingsinstituut voor automonterurs enz. zich niet kan permiteren om groffe fouten te maken en als er fouten zijn gemaakt dienen deze netjes afgehandeld te worden.

Omdat Martijn nu een slechte ervaring heeft opgedaan, betekend niet per definitie dat het bedrijf niet deugt.
Biermagnaat je hebt nu de auto van Martijn gezien maar niet andere auto's die wel goed zijn gedaan en dat zijn er wel heel veel.

Ik respecteer ieder zijn mening, je bent vrij in je doen en laten en adviezen zijn geheel vrijblijvend.
Toch hoop ik voor Martijn dat alles in orde komt en wens veel succes verder.

Vr.gr.
Luigi

Igor

Citaat van: Micra SRi op 28 juni 2007, 08:01:03
Ik vind erg vervelend voor Martijn en het lijkt een Maandagmorgen verhaal.
Persoonlijk heb ik wel goede ervaringen met AC Delco/Scorpion Tuning, ik kan mij namelijk niet voorstellen dat een bedrijf die ook gekoppeld is aan een ROC opleidingsinstituut voor automonterurs enz. zich niet kan permiteren om groffe fouten te maken en als er fouten zijn gemaakt dienen deze netjes afgehandeld te worden.

Omdat Martijn nu een slechte ervaring heeft opgedaan, betekend niet per definitie dat het bedrijf niet deugt.
Biermagnaat je hebt nu de auto van Martijn gezien maar niet andere auto's die wel goed zijn gedaan en dat zijn er wel heel veel.

Ik respecteer ieder zijn mening, je bent vrij in je doen en laten en adviezen zijn geheel vrijblijvend.
Toch hoop ik voor Martijn dat alles in orde komt en wens veel succes verder.

Vr.gr.
Luigi


Ik sluit me hier volledig bij aan.